Prachtig
…Veel plezier ermee! 
Dit zijn ook eigenlijk wel mn favoriete soort horloges
Erg leuke Nomos👍
Dank je 
Gefeliciteerd Luuk en veel draagplezier gewenst!
Staat em goed!
Dank je en hij is erg gaaf 
Hoe oud is die jonge ?
Al niet meer piep, hij is 22
Dan heeft ie het toch jong geleerd
Ergmooi horloge
!
Mooi stel zo !
Top horloge maar die band past echt niet, die passant is zwaarder dan het horloge 
Ja, bandje uit 1 stuk. Moest even snel.
Er zullen nog wel meer banden volgen. Zal ook een donkerbruine maken.
Prachtig, blij dat je gewisseld hebt? Welcome to the club, we zijn nu met zn 3! 
Heel mooie Nomos! Geniet ervan en laat gerust af en toe een plaatje passeren ervan 
Dank je en zal dat zeker doen is wel een erg mooi horloge, clean en rustig maar toch genoeg dynamiek 
Ja, de kleine accentjes op de wijzerplaat maken ‘m wel
altijd leuk weer een Nomos te zien langskomen!





