15 likes
Prachtige klok! Ontwerp zou gebaseerd zijn op de auto klokken in de staatsmobiel Gaz 14.

Staat je goed en veel plezier ermee Dennis!
3 likes
Zo was ik laatst in gesprek met een vent die dat stoffen labeltje gewoon op de mauw van zijn colbertje had laten zitten…
Mooi! Deze is 38 mm toch? Lijkt alsof het gat tussen kast en band hier minder is dan de kleinere versie?
1 like
Dit is de 38,5mm en het gat is nog steeds aanwezig maar misschien iets minder. Ikzelf vind dat geen probleem en hij past perfect 
2 likes
Nope, hou hem lekker op deze band. Draagt fijn, ondanks de op het oog grote sluiting. Staat hem ook goed.
1 like



️















