Wat dragen we vandaag? Deel VII

@Omega_73

15 likes

Vandaag deze :angel:

28 likes

Goedemorgen :coffee:

28 likes

Prachtige klok! Ontwerp zou gebaseerd zijn op de auto klokken in de staatsmobiel Gaz 14.

Staat je goed en veel plezier ermee Dennis!

3 likes

Goedemorgen allemaal, fijne zondag!

20 likes

Op Moederdag vandaag ingetogen klassiek.

16 likes

Op Moederdag mijn laatste aanwinst :heart_eyes:

25 likes

Voor mij vandaag de heerlijke Tudor! :sunglasses::+1:

Fijne zondag gewenst en gezellige moederdag!:slight_smile:

28 likes

Op deze sombere dag toch nog een lichtpuntje gevonden.

25 likes

Mogguh☕

19 likes

Zo was ik laatst in gesprek met een vent die dat stoffen labeltje gewoon op de mauw van zijn colbertje had laten zitten…:joy:

Mooi! Deze is 38 mm toch? Lijkt alsof het gat tussen kast en band hier minder is dan de kleinere versie?

1 like

Dit is de 38,5mm en het gat is nog steeds aanwezig maar misschien iets minder. Ikzelf vind dat geen probleem en hij past perfect :+1:t2:

2 likes

Yep, alweer!:heart_eyes:

Fijne zondag!

16 likes

41 likes

Mm300 op nieuw verworven crafter Blue strap met mm300 sluiting.
Dank aan @WatchR!

13 likes

FC om de pols, fijne zondag.

17 likes

13 likes

Nope, hou hem lekker op deze band. Draagt fijn, ondanks de op het oog grote sluiting. Staat hem ook goed.

1 like

5je mag weer mee vandaag :blush:

8 likes