Wat dragen we vandaag deel X

Goed weekend!

24 likes


Lekker wandelen in de bossen op afgetrapte sneakers

11 likes

Deze weer eens voor den dag gehaald. Was al weer lang geleden dat ie een dagje mee mocht.

19 likes

10 likes

Exactly my sentimentsā€¦ tegen de eenzaamheid van de bambino die al in de doos zit :slightly_smiling_face:

My babyyyyyyy :disappointed_relieved:

Ik heb de Polar maar in de watch roll gestopt, in alle eerlijkheidā€¦ik ben er op uitgekeken. Ik vind hem bij een ander toffer :+1:.

Even aanklikken voor scherpte

Ik moet meer gaan modden merk ik, het zelf creƫren van iets blijft leuker.

35 likes

35 likes

Oud Omegaatje voor een huwelijkā€¦ nu nog zorgen dat ik op tijd kom :sweat_smile:

29 likes

Citizen 4-900049-Y

14 likes

Dit dragen wij vandaag :sunglasses:

24 likes

Mooi!

1 like

29 likes

16 likes

19 likes

12 likes

Jullie kunnen voor de dag komen zo. Uitstekende selectie! :slightly_smiling_face::ok_hand:

1 like

Dan ik ook

19 likes

Ik hou wel van een mooi bling bling horloge zoals dit! Als ik het geld had kocht ik hem zonder de diamanten bezel, maar de rest vind ik mooi! :ok_hand::sunglasses:

1 like

Moet zeggen dat als ik ergens een originele geelgouden bezel van de 18038 kan vinden, ik deze toch even om ga zetten! De bling is ook iets te veel van het goede. Het verhaal en de emotionele waarde achter dit horloge is daarnaast gigantisch, dus hij zal ook nooit weg gaan!

2 likes

Koesteren en van genieten in dat geval. Mooie dingen die geweest zijn komen nooit meer terug, maar dit soort aandenkens blijven altijdā€¦ :slightly_smiling_face:

1 like