Wat dragen we vandaag deel X

28 likes

Mooie foto / mooie lichtinval !

4 likes

Onder welke steen heb ik geleefd, wist helemaal niet dat je deze had. Prachtig :ok_hand:

1 like

Gokje dat @flowert aan een HF diner zit

2 likes

Laat op de avond nog even die oude Eterna matic een slingertje gevenā€¦

8 likes

Lekker hoor :ok_hand::stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Avondwissel: polstijd voor de Raketa Big Zero.

7 likes

Nope. De Polar overstijgt beiden. Voelt het meest prettig bij het om doen.
Maar voor de duidelijkheid; ik ben erg tevreden met het hele zooitje.

26 likes

:point_up:

2 likes

De explorer II blijft hier ook een favoriet. Erg fijn horloge. :+1:

De rest ziet er overigens ook goed uit!

1 like

Net binnen. Vandaag voor het eerst om de pols. Voor mij volkomen onbekend merk Re-Watch. Jaren 70. Vond het wel een leuk model.

9 likes

Als in ratjetoe? De ingrediƫnten lijken te kloppen maar toch klopt er iets niet.

Krijg er wel trek van, dat wel

1 like

Een soort van. Ten eerste, en daar kwam ik achter nadat ik gegeten had, was ik een uitje vergeten. :slight_smile:

Maar eigenlijk is het een soort van Fusion pytt-i-panna (Zweedse ratjetoe), die wordt normaal daar geserveerd met mierikswortel en een rauwe eierdooier. En rode bietjes.

Nu had ik ook geen rode bietjes, en geen mierikswortel, dus werd het pytt-i-panna met een dooier-wasabi sausje en Japanse Takuan. Daā€™s een ingelegde rettich die Jelena maakt, gebaseerd op de gefermenteerde rijst en druk, oftewel de Tsukemono methode.

Kortom, het is een Zweeds-Frans-Japanse fusie geworden.

Fantastisch!

2 likes

Ben over een paar minuten klaar met werken. Helaas dat mijn ā€œklokā€ goed loopt. :smile:

9 likes

Aha, ik weet dat jij een ā€œlinkā€ met Zweden hebt, ik heb dat met Finland en ken dat gerecht als pyttipannu

1 like

Terug op staal, welterusten all.:sleeping:

44 likes

Helemaal top :ok_hand:

3 likes

Mooi, denk dat ik dit model het mooist vind op staal. :+1:

1 like

Zooo gaaf deze! Denk dat dit wel mijn favoriete GS is :star_struck:

3 likes

Scandinaviƫ altijd leuk! Finland ook. In mijn ervaring hebben Finnen (geloof het of niet) een makkelijker droger gevoel voor humor dan Zweden. Ik mag er graag komen, ook al ben ik er nog maar twee keer wat langer geweest.

Heh. Ik, eh, ga dit niet al te hardop herhalenā€¦ Maar dat ding hoort gewoon op staal en het is retecool en comfortabel. Houden zo.

Dat dus. :point_up:

2 likes