Wat dragen we vandaag deel X

Nog even genieten van mijn avondwissel :blush:

26 likes

Ik had het er wat vroeger op de avond nog met @ThaPapper over; die hoort idd op staal was de conclusie :wink:

2 likes

Zweden is voor mij al lang geleden, ik prefereer Finland maar ik ben door “omstandigheden” bevooroordeeld :wink:

Finnen hebben de reputatie stug te zijn maar dat valt reuze mee. Een borrel doet wonderen :grin:

Om niet te ver af te dwalen deze Fin

25 likes

Perkele, da’s een mooi ding. :slight_smile: Op Hirsch Ascot, zie ik dat nou goed?

Bin net Grunningers. :slight_smile: Ik kan lachen met die mensen, zelfs zonder borrel.

2 likes

Kiitos, en ja. Goed gezien dat is inderdaad een Hirsch Ascot :ok_hand:

1 like

Nog eentje van hf diner…

7 likes

Ik krijg er geen honger van…

2 likes

Klopt, uien en knoflook missen o.a.

Want met bovenstaande ‘culinaire’ haastklus gaan we de oorlog niet winnen.
Wel :+1: voor het uniforme formaat van de blokjes.
Dit verraadt een zunnige muggenzifter van den eerste orde :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

14 likes

12 likes

Toch best goed gelukt deze mod :grin:

12 likes

25 likes

Uitje wel, knoflook absoluut niet. Je gaat GEEN knoflook door m’n pytt-i-panna gooien.

Wat is dat toch in Noord Europa, dat wij denken dat alles wat beweegt beter wordt van knoflook? Het moet niet op brood, en het hoeft niet in grote mate door de hummus, en nee, kaas met knoflook is ook zeer zeker geen goed idee.

:face_vomiting: :face_vomiting:

Dan is kardemom beter. Dat kun je door koffie, thee, gebak, aardappels, omelettes en gebak gooien en het wordt er niet minder van. Kardemom had gemogen.

Ik houd van messen. En ik houd ervan om met retescherpe messen door diverse texturen heen te glijden. Het is therapeutisch. :slight_smile:
prequel-shining-nicholson-299321

Mooi bruggetje: De GS vandaag. Die is zo retescherp dat je je er aan snijdt.

28 likes

Goedemorgen!

32 likes

28 likes

Have a nice day!

31 likes

Lekker zeg! Ik heb van de week een SKX met batman mod besteld bij Rob

2 likes

Is het toeval dat er zoveel tophorloges vóór acht uur ‘s ochtends gepost worden? :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Maar wat goedkoper spul na achten dan. :sunglasses:

28 likes

Ziet er in ieder geval erg smakelijk uit. Trouwens: bietjes en mierikswortel? Ćwikła!