Wat dragen we vandaag deel X

Fijne dag allemaal!

26 likes

24 likes

31 likes

ook vandaag deze.
Fijne zonnige dag allen!

4 likes

Even wachten. Dan maar klokjes kijken. Fijne dag allemaal.

11 likes

Brrr… Dat kreeg ik wel eens bij restaurant Moldau, maar dat doet het niet voor me. Eerlijk gezegd is de Oost-Europese keuken mij een gruwel. Ik heb heel wat Tsjechiisch, Servisch, Litouwens en Oekraiens zitten eten, maar ik vind het… eh, doodsaai.

Het hoogtepunt was gefrituurde varkensoren waar je een inbreker mee dood kon gooien. Net van die dingen die je aan honden geeft om de tanden gezond te houden. Dat was Litouwen. Man man man man man.

Bulgarije springt er wel gunstig uit. :+1: Ik blijf maar dingen doen met Oost-Europese dames, maar zorg er voor dat ik kook.

1 like

Ho eens even. Jouw vrouw kan prima koken :heart_eyes:. Jou heb ik daarentegen alleen nog achter de BBQ en bij de sushi tent gezien. :joy:

1 like

Alweer de SKX009J, want waarom niet :watch:

13 likes

De onderzijde van de kast is ook apart👌

10 likes

Dan moet je vaker langskomen Han. Je hebt een openstaande uitnodiging. Sterker nog, ik stond laatst in de startblokken om te koken, maar wie belde er af zodat we bij die Thai terecht kwamen?

Nu we het daar toch over hebben… Wanneer heb jij het eten van mijn vrouw zitten eten?

download

1 like

:face_with_raised_eyebrow:

2 likes

Ja, gewoon alleen mierikswortel is lekkerder.

Het is inderdaad niet de meeste spannende culinaire hoek. In Polen zijn er een paar gerechten die ik graag eet, de rest doet me niet zoveel. En als er karper wordt geserveerd… koude rillingen.

1 like

Deze beauty

7 likes

:face_with_raised_eyebrow:

Ah. Dat had ze niet verteld. Toen jij in Zweden was hebben wij ehm… eten, wijn en met badschuim en ehm… Anyway. :zipper_mouth_face:

1 like

Dan moet je eens gaan zien wat Oost-Europese Joden met Karpers doen.

Gefilte Fisch. Brrrrrrrr. Cray cray.

o-GEFILTE-FISH-570

Iedereen, excuses voor de off topic, maar deze lauwe, vormloze karperballen wilde ik jullie niet onthouden. :slight_smile:

Ik denk al, wat ruikt m’n badkuip raar…

2 likes

Joahhhhlalalalalaaaa nog drie uur en 25 minuten tot mijn weekend. Oh herstel. Drie uur en 24 minuten. Het schiet mooi op zo.

26 likes

Ontopic dan maar weer.:sunglasses:

12 likes

Inderdaad.

23 likes

De onderste vandaag

17 likes

16 likes