Wat dragen we vandaag deel X

Die gaat er lekker op tijd in! :beers:

1 like

21 likes

Even wat urgente boodschappen gedaan. Maar wanneer leren die lui in de supermarkt nou eens spellen? :angry:

w

18 likes

Met deze is mijn drang naar vintage begonnen :yum:
Heerlijk die wijzerplaat :hugs:



21 likes

Pfff, vannacht op 01.00u thuis van het HF-diner, vanmorgen om 05.00u weer het wekkertje en nu eindelijk bijna thuisā€¦ Met ruim het klokkie rond een aardig dagje zoā€¦ :sweat_smile::relieved:.

Gelukig kijkt deze lieve panda me al de hele dag bemoedigend aan; ā€˜je kunt het foxie!ā€™ :muscle:t2::wink:

22 likes

Heb je al gewenst om een Rolex? :sunglasses:

1 like

20 likes

Avondwissel :ok_hand:

25 likes

Misschien kun je even die tekst blurren met je persoonlijke gegevens.

4 likes

Klasse hoor !

1 like

Hele dag druk maar nu even tijd voor nieuwe batterijtjes. In de Conny bleek die na jaren toch op, en de Twincept uit de vakantie-buit bleek het ook te doen, dus even reinigen en een bandje monteren om die op rechts nog even mee te pakken.


8 likes

Thanks Han!
Ik dacht thans dat ik alles bedekt had, maar neenā€¦ :roll_eyes:

1 like

Hoe bevalt deze?

Wissel naar de Gruppo Gamma Peacemaker :raised_hands:t4:

13 likes

De 100th anniversary

16 likes

Knap toch hoe voor zoveel geld je een relatief basic uurwerkje krijgt en een buitenkant die tjaā€¦ ik denk dat Johnny en Willie hem erg mooi zouden vindenā€¦
image

Voor hetzelfde geld (ongeveer, beetje korting omdat je er twee koopt) heb je een A. Lange und Sƶhne 1815 Annual Calender in het witgoud.

En nog een Patek Philippe 5170G in het geelgoud

Even andere koek, maar goed daar snappen blonde Bep bij de Bakker en kleine Mo op de straathoek natuurlijk niet van ā€œhoe duur ze kostenā€ā€¦

15 likes

Hij bevalt prima, zo naast mn steinies

1 like

Aan het genieten van de rose gouden wijzers :blush:

25 likes

Echt mooi, die gouden afwerking :+1:t4::+1:t4:!

2 likes

De AVI-8 Flyboy,fijn automaatje :grinning:

8 likes