Wat dragen we vandaag deel X

21 likes

Gaaf! Hoe valt deze, nu hij iets groter is geworden?
Wat is jou polsomtrek als ik vragen mag?

Vraag beantwoord

1 like

De Khaki King auto

14 likes

Oooohhh
 Je hebt er Ă©Ă©n. Aaaaaah
 Ooooh, etc etc etc.

En op jouw pols wel goed van maat. Fantastisch, naast die bloemen-wijzerplaat is dit toch echt the bees knees, als het ware.

1 like

Ik ben blij dat ik niet de enige ben die die Rollie het toppunt van smakeloosheid en geldverspilling vond.

1 like

Ze hebben ook mooie modellen, Submariner, Datejust 36mm


Maar ook dit, man, man, man, wat een kermisklokken

Neemt niet weg dat er een markt voor is, net zoals voor BMW X6’s, UGG’s, De Telegraaf, Skyradio, RTL4, SBS6, Zoetermeer, Nieuwegein, Lelystad


4 likes

Iedereen was het daar gisteren ook wel mee eens. Een hoog ‘kermisklok’/voetballer-gehalte. Toegegeven: de witgouden ‘Smurf’ was ronduit subliem en de geelgouden sub en de two tone Skydweller waren voor mij een grote guilty pleasure.

De beste man van Gassan gaf overigens aan dat hij bewust wat excentrieke modellen mee had genomen. Ten eerste omdat de echt gewilde modellen, waar wachtlijsten voor bestaan, simpelweg niet voor handen waren. Ten tweede omdat hij -terecht- vermoedde dat het ‘standaard’ oeuvre van Rolex bij de meeste aanwezigen wel bekend zou zijn.

3 likes

Jij hebt klaarblijkelijk nog nooit Ugg’s pantoffeltjes gepast. Wanneer je daar je voeten inschuift wil je niet anders meer.

Ik vind die Daytona ook erg gaaf om eerlijk te zijn. Het enige wat me ontzettend stoort zijn die heldere stenen op de lugs en crown guards. Maar een rosé gouden chrono met een regenboog bezel en vrolijke markers? Geweldig.

En ja. Dat meen ik oprecht. Ik zou wel de PCL’s laten brushen.

3 likes

Zoals de Paus “wat Rooms” is
 :joy:

Thx! De OP Olive is van ongekende schoonheid. En de 34mm draagt als een Datejust. Maar dat gelooft niemand hier geloof ik. :wink:

2 likes

Wat ik al zei “er is een markt voor” wordt wel even doorsparen dan voor je!

1 like

Haha! Alleen bij een loterij :sunglasses:

1 like

Goeie laptop ook, dell xps?

1 like

Er gaat niets boven UGG pantoffeltjes en met een Sub om de pols een Affligem nuttigen op de donderdag avond

17 likes

Haha! :ok_hand: Het leventje.

1 like

facepalm

OldfashionedImaginaryIndianhare-size_restricted
tumblr_me2iq3vJkj1qbe123o1_400
giphy
7Ejotxh

3 likes

Zoals er niet ‘‘wat Pausen’’ zijn :wink:

1 like

Kom, PCL’s op een Oyster band zijn ellende pur sang.

En die pantoffeltjes moet je gewoon een keer proberen. Net zoals een 22 momme lange roze zijden badjas die echt heerlijk zit. Leer om jezelf het beste te geven.

picard-broken
They shall not pass into my walk in closet.

Ik draag schoenen of ik loop op blote voeten. Teenslippers als het moet, maar fokking pantoffels? Al moet ik met een botte zaag m’n benen tot de knietjes amputeren. Gewoon op een stokske biet’n en goan met die banaan.

bdcoCek

Koop een flatcap, man. :slight_smile:

3 likes