Wat dragen we vandaag deel X

En toen proefde je boerenkool of een andere stamppot (afleidend uit de posts van @Fate_Amenable_To_Change) ???

2 likes

Dankjewel Chris !:+1::slightly_smiling_face: Uiteraard ben ik het met je eens inzake de roze platen. En de DJ van Han @HanDavinci is een van de mooiste die ik ken.
Fijne zondag!

2 likes

Prettige zondag

34 likes

Weekendje Koudekerke beach met de Pontiac :wink:

37 likes

Vanaf vandaag de Black Bay weer om :+1:

31 likes

Een hele fijne zondag iedereen!:sun_with_face:

18 likes

Prima weertje voor deze zonnige beater.

12 likes

NA verhaal volgt nog, maar wilde m’n eigen Frankenstein kindje :heart_eyes: al delen. Met meuk uit veel verschillende landen.
Check die dikke indices, heerlijk!
Spacer ligt nog niet helemaal lekker,moet ik nog een keer fixen,maar het is te lekker weer om aan horloges te pielen.

13 likes

Vandaag weer de MM

22 likes

Guten Morgen …genieße den Sinnvollen (Sonn)Tag! :sunglasses:

29 likes

Hoi Nathalie, het blijft een prachtig horloge deze mooie Yema! :wink: :ok_hand: Moet ie Ć©cht weg?! Ik zou er nog een nachtje over slapen… :slightly_smiling_face: Ik heb besloten dat die van mij mag blijven. Sterker nog… er is nog een Yema naar mij onderweg momenteel… Fijne zondag! :slightly_smiling_face:

3 likes

Samsung gear s3 met flieger watchfaces

6 likes

Hoi Harry, de Yema is prachtig inderdaad! Ik begrijp heel goed dat je hem houdt. Alleen ik heb toch wat overhang van de lugs. Dat staat niet mooi. Daarom staat deze nu in het blauwe gedeelte.

18 likes

Hoi Nathalie, ik zie het nu op die foto en je hebt gelijk. Dat is niet optimaal. Heb je daar met jouw Explorer II geen last van? Of heeft die kortere lug to lug afstand? :slightly_smiling_face:

Hahaha ik van de binnenkant. :wink:

1 like

Voor mij vandaag in het zonnetje met een lekkere lunch en mijn Hulk
Fijne zondag allemaal geniet er van !

30 likes

Vandaag deze oer-klok

11 likes

Alweer een zomerse dag. Heerlijk.
Fijne dag allemaal.
Gr
Henk

16 likes