Wat dragen we vandaag deel X

Amazing!
Yer pretty darn close @anon50762135EV
:wink::+1:

1 like

Zo naar het voetbalveld, dus een exemplaar waar ik de tijd goed op kan bijhouden.

10 likes

21 likes

8 likes

Goedemorgen :v:t2:

9 likes

Pauper

1 like

Aanwezig zijn toch?
Maar idd perfect! Ik werk 40, maar 36 uur betaald. Bovenop 4 weken vakantie nog 5 weken. Dan ruim 3 weken bijkopen + weekje overuren opbouwen door met burgertjes te praten ā€˜s avonds: totaal 3 maanden verlof per jaar. Dat is rijk!:grin:

2 likes

Zo dan. Wat een weelde haha!

1 like

Ach, deels natuurlijk ook vrije dagen die jij ook hebt om de 2 weken. Maar het is gewoon een lekker idee om ruim in het jasje te zitten…liever qua tijd dan geld…:wink:

2 likes

Zo had ik het nog niet berekend: 52 vrije vrijdagen en 30 vakantiedagen is ook niet slecht :grin:

1 like

Absoluut. Lekker man. Ik ga ook maar eens zo’n werkgever zoeken denk ik. :sunglasses:

2 likes

Dat kan er maar 1 zijn he: de schrik vd ondernemer en bedrijfsloonslaaf: overheidšŸ˜‚

3 likes

Aevig Valkyr op staal

15 likes

Ik wilde hier op like drukken omdat ik de Valkyr cool vind, maar op een jubilee is het pure onversneden godslastering. Sorry. Goeie trui, tof horloge, jammer van die rare rotband.

2 likes

Alweer diep in het weekend

21 likes

Haha ja dat wist ik wel. Met die 36 uur en betaalde overuren bleef er niet veel over. :joy:

1 like

38 likes

31 likes

Prachtige aanwinst toch! Die donkere plaat gaat je beter af dan de vorige :+1:

1 like

Dank je Jasper :+1: Ja mee eens…prachtige blauwgroene wijzerplaat en het contrast is gewoon ook veel beter op deze GS.

(sorry voor de shitload aan dezelfde foto’s maar ik ben gewoon een beetje enthousiast :nerd_face: )

8 likes