Amazing!
Yer pretty darn close @anon50762135EV
Pauper
Aanwezig zijn toch?
Maar idd perfect! Ik werk 40, maar 36 uur betaald. Bovenop 4 weken vakantie nog 5 weken. Dan ruim 3 weken bijkopen + weekje overuren opbouwen door met burgertjes te praten ās avonds: totaal 3 maanden verlof per jaar. Dat is rijk!
Zo dan. Wat een weelde haha!
Ach, deels natuurlijk ook vrije dagen die jij ook hebt om de 2 weken. Maar het is gewoon een lekker idee om ruim in het jasje te zittenā¦liever qua tijd dan geldā¦
Zo had ik het nog niet berekend: 52 vrije vrijdagen en 30 vakantiedagen is ook niet slecht
Absoluut. Lekker man. Ik ga ook maar eens zoān werkgever zoeken denk ik.
Dat kan er maar 1 zijn he: de schrik vd ondernemer en bedrijfsloonslaaf: overheidš
Ik wilde hier op like drukken omdat ik de Valkyr cool vind, maar op een jubilee is het pure onversneden godslastering. Sorry. Goeie trui, tof horloge, jammer van die rare rotband.
Haha ja dat wist ik wel. Met die 36 uur en betaalde overuren bleef er niet veel over.
Prachtige aanwinst toch! Die donkere plaat gaat je beter af dan de vorige
Dank je Jasper Ja mee eensā¦prachtige blauwgroene wijzerplaat en het contrast is gewoon ook veel beter op deze GS.
(sorry voor de shitload aan dezelfde fotoās maar ik ben gewoon een beetje enthousiast )