Wat dragen we vandaag deel X

Is een erg comfortabel sweatshirt van ‘Suit’. Zit heerlijk!

1 like

Thnx man!

1 like

Oh maar dat heb ik al mijn hele leven, met -7 en -5. Erger is dat ik om dit soort krasjes te zien nu ook een leesbril op moet zetten…:nerd_face:

1 like

De Tudor terug in de doos en Casio B.A.D. om voor een Haagse middag met een bizar druk vintage event

6 likes

Smiley zegt meer dan 1000 woorden :joy:

1 like

Wauw! Wat een parel! :neutral_face:

1 like

Ah bofferd dan worden je horloges toch alleen maar mooier als je dat +je een beetje onderschat :joy:

8 likes

Boctok!

11 likes

Boctok!

11 likes

Topper

1 like

Dat heb ik dus ook… Tot nu toe vond ik deze nieuwe uitvoering maar matig maar dit werpt een ander licht op de zaak (figuurlijk maar ook letterlijk waarschijnlijk).

1 like

18.15 :v::ok_hand:

14 likes

Zij en ik zijn vandaag samen romantisch onder de douche geweest, dus we zijn beiden weer lekker schoon :wink:

13 likes

Kijk nu eens, ook toevallig:

Vandaag tijdens het Japan Festival 2018 Amstelveen.
Seiko, what else :grin:

12 likes

Ik dacht dat ik duidelijk was vorige keer? Ik heb geen behoefte meer aan jouw (eenzijdige) mening. Dus: niet meer op mijn posts reageren. Thanks.

Ik ook en daarom heb ik er gewoon weer een terug gekocht :joy:

1 like

Heerlijk model toch?! Enige leuke NA die ik vorig jaar op de Rikketik vond, 8 jaar niet geweest en niet echt onder de indruk van het enorm ´toegenomen´ assortiment. Een ´as is´ aanbod dus er moet nog wel wat aan gebeuren maar vond ´t zelf wel een leuke uitdaging

1 like

Same here, -9 en +2,5 in 1 bril. Krasjes? No problem. Zie ze toch niet :face_with_monocle:

1 like

Heb hier de Blumo nu op 22 mm super oyster staan.

1 like

26 likes