Wat dragen we vandaag deel X

Mijn eerste automaat. Nieuw bandje van @slls

13 likes

25 likes

Wow op een doodgewone zaterdag zo´n gave Chrono Master, nu ja d´r is maar één Citizen Master en dat is @Slin !!! Toevallig had ik deze Citizen net verruild voor mijn Sorna fietsmaatje van vandaag! Nog wel een paar mooie vintage stoelen gescoord dus mijn jacht was goed vandaag! Bij jullie ook hoop ik?!!

11 likes

Spotmatic F ?

1 like

Echt een leuke klok :+1:t2:

15 likes

Welke stoelen? :slight_smile:

En zo maak je een mooie foto :sunglasses:

1 like

17 likes

Jazeker. We hebben een kenner in de zaal zie ik. :grinning:

3 likes

Dank u vriendelijk :+1::blush: …En die mooie ‘Speedy’ mag er zeker te weten ook zijn :ok_hand::star_struck:

1 like

Heel mooi😍, leuk ook op de perlon👍

1 like

Eetkamerstoelen sixties met zitting/leuning uit gebogen multiplex. Heb nog geen merkje kunnen ontdekken, in ieder geval waren ze te zwaar voor de fiets :smiley:

2 likes

Heb er ook nog een hier, een s1 en een 1000. De meeste optiekjes al verkocht, behalve de macro. Die vind ik nog altijd te mooi om te verkopen :roll_eyes:

1 like

Is dat de 50mm F/4?

dacht het wel, voor die tijd een hele bijzonder optiek vanwege de lange scherpstelgang tot 1:1 zonder extra ring of voorzetlens

1 like

Maak me gek. Die wil ik. :heart_eyes:

Vanmorgen maar eens voor de grap deze vintage zoomlens aangeslingerd.

Met ‘macro’ functie. Geen echte natuurlijk, maar wel een korte scherpstelafstand. Best oké.

23 likes

Vandaag kreeg ik post van @Ko-Banden : twee prachtige banden. Voor mijn Tudor deze geitenleren band. In het echt veel mooier dan op deze foto te zien is.

23 likes

5 likes

Heerlijke Tudor, Gerard!

1 like

Ja, onwijs blij mee. Die sunburst is prachtig!

1 like