Wat dragen we vandaag deel X

eBay.

Overigens denk ik er ook wel eens aan om deze in het blauwe gedeelte te zetten :thinking:

Een beetje teveel keuze in mijn horlogebox momenteel :joy:

1 like

:rofl:

Nog steeds in de la dus? :smiley:

Pb me vooral als je dat van plan bent :+1:t2:.

13 likes

Een zogenaamde “Laden vondst” Seiko 6139 - 7070
automaat / chronograaf… uit 1973 met de originele band en Arabisch - Engelse datumschijf.

Heeft bijna 35 jaar stil in de kast gelegen
maar loopt nog redelijk optijd. jammer genoeg door de vorige eigenaar mishandeld met Bisonkit.

14 likes

28 likes

24 likes

20 jaar in bezit en nog steeds blij mee :rofl:

27 likes

Wat zie ik hier veel Rolexen, Omega’s, Seko’s etc langskomen. Maar niet mooiste merk van allemaal.
Vandaag twee chronografen om.

Aan de rechter arm een joekel, maar toch beutiful. Rvs met bruin/bronze wijzerplaat. Quarts uurwerkje…

Aan de andere hand een oudje. Klassiek model, prachtige wijzerplaat vind ik zelf en een opwindhorloge.

11 likes

Wat is het mooiste merk van allemaal volgens jou dan? :grimacing:

Bijna vergeten de andere ook te delen…

Vind ze beiden gaaf en mooi! :smile:

Wat ik mooiste merk vind spreekt voor zichzelf neem ik aan… :wink:

18 likes

Behalve de naam hebben beide horloges weinig met elkaar gemeen :wink:. De naam Invicta is later toen de oude horlogefabrikant al lang failiet en gestopt was gekocht door een nieuwe eigenaar.

1 like

Ik deel die mening niet helemaal

Vandaag eenvoudig.

10 likes

Dit is niet helemaal het topic om een hele discussie te starten. Welke continuiteit zie jij dan tussen de oude en nieuwe invicta’s? Er is een heel nieuwe eigenaar die een heel andere koers heeft ingeslagen en het bedrijf zit zo te zien nu ook in Amerika ipv Zwitserland. Je ziet het met wel meer merken die de afgelopen tijd nieuw leven ingeblazen hebben gekregen, soms onder heel andere eigenaars en soms onder mensen die in het verleden al met het merk te maken hadden. Verder geen waardeoordeel over Invicta, maar ik zie het het oude en nieuwe Invicta als twee verschillende merken.

5 likes

8 likes

Het zijn de feiten dus wat valt er niet over eens te zijn? Het horloge merk Invicta van vroeger heeft helemaal niets met het merk van nu te maken. :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

22 likes

Ik zal er wel een topic over openen. :wink:

5 likes

26 likes