Tissot Quadrato…
Dick
Was net wakker uit de nachtdienst en dan heb ik 't graag nog lekker duister
Dat is de eerste dat ik een T2N958 voorbij zie komen, ik heb zelf een T2N809 (blauwe details/stalen band)
Dankjewel!
De bedenkingen hebben we ook zelf overigens. Aramar is een merk met aan de ene kant homages, maar wel kwalitatief goede, deels verre Oosten maar ook een flink aantal uit Zwitserland en dan zit je qua afwerking net weer een tik boven de huidige Steinharts. En aan de andere kant voeren we eigen horloges als de Sea Fury en een volledig custom project als de Long Beach.
Rode draad in dit alles is value for money, maar marketingtechnisch zou het met zo’n verscheidenheid handiger zijn typen horloges in aparte merken te splitsen.
Dat kost echter veel tijd en dat hadden we niet met de Long Beach en nu we die succesvol hebben afgerond inclusief garantieprocedures (ook nieuw voor ons met zo’n fors aantal in een keer verkochte horloges) is dat horloge ook weer deel van het merk DNA dus kunnen we die nieuwe duiker daar dan ook wel weer onder brengen. Daarnaast heeft Aramar een behoorlijke groep vaste klanten en hebben de kwaliteit van de horloges en minstens zo belangrijk de garantieafwikkeling goed onder controle. En daar profiteer je bij verkoop, zeker bij Kickstarter waar er toch het nodige aan “hit and run” merken zijn.
@MGS en ik zijn wel bezig met ideeën voor een aantal merken, zowel rondom een thema als een meer hoger in de markt niche merk. Maar da’s allemaal nog tekentafelwerk.
Aaaah prachtig. Heb ik naar gezocht, een kerstbandje.
Top man, thnx!
Een fijne muzikale tijd Hans. Als t goed is genieten!