Wat dragen we vandaag deel XI

Bedtijd

20 likes

Weer een Dugena :sunglasses:

14 likes

Ik wil het je graag laten weten uiteraard. Op welke post van mij doel je, welk horloge? Ik zal er geen NA van maken, want daar ben ik niet goed in. Maar ik wil best meer foto’s maken en mijn ervaring delen. :+1::slightly_smiling_face:

Dank je wel AndrĂ©, heb al 4 kerstconcerten gedaan die erg mooi zijn verlopen😊, nu nog kerstavond en 1e kerstdag spelen. Voor jou ook mooie kerstdagen gewenst!

4 likes

Is Dugena Duits? Die is wel leuk.

Dank Hans. Nog veel muzikaal plezier. Geldt natuurlijk ook voor alle andere forumfans!

1 like

Zoveel zwart geld is er nou ook weer niet. :wink::zipper_mouth_face:. Je moet Ă­ets in deze hobby.

1 like

Welterusten all.:sleeping:

21 likes

Ik draag hem graag. Is misschien ietwat aan de stale kant maar vind het een heerlijke klok.

Dat zijn jouw woorden :wink:.

31 likes

Eikenhout met inleg? Anyway ziet eruit als vakmanschap :+1:

1 like

Het is nog echte vakmanschap, m’n Bechstein is uit 1914 en dat zijn de mooisten😀!

1 like

Het is een contradictie : ik wordt aangetrokken door drukke horloges, maar eens in bezit gaan deze vlug vervelen. Er is nochtans voldoende om naar te kijken.

9 likes

Goedemorgen

De laatste werkdag voor dit jaar :love_you_gesture:

32 likes

Aah! iets bijzonders, die lugs, de kroon, het hele plaatje, mooi :+1:

Wat is de diameter zonder kroon?

En plexi, vertel eens wat meer over dit horloge of heb je misschien
een link naar een review of tech specs ed.

1 like

Dat is lekker, geniet ervan :+1:

1 like
18 likes

Dankjewel! :blush:

De diameter zonder kroon is 31 mm.

Inderdaad ook plexi. Het horloge is vermoedelijk afkomstig uit de midden jaren 50, ik heb het achterdeksel nog niet open gehad. Z’n zusje (die met de crùme kleurige plaat) is ietsje ouder en die heb ik wel open kunnen maken, die is voorzien van het uurwerk 10BPAC. Die zal ik vandaag ook dragen. :smile: Ik moet even aan het juiste gereedschap komen om ook dit horloge open te kunnen maken. Misschien kan iemand hier dat leveren? Het gaat niet met zo’n balletje, ik heb echt zo’n kastopener nodig.

1 like

14 likes