Bedtijd
Ik wil het je graag laten weten uiteraard. Op welke post van mij doel je, welk horloge? Ik zal er geen NA van maken, want daar ben ik niet goed in. Maar ik wil best meer fotoâs maken en mijn ervaring delen.
Dank je wel AndrĂ©, heb al 4 kerstconcerten gedaan die erg mooi zijn verlopenđ, nu nog kerstavond en 1e kerstdag spelen. Voor jou ook mooie kerstdagen gewenst!
Is Dugena Duits? Die is wel leuk.
Dank Hans. Nog veel muzikaal plezier. Geldt natuurlijk ook voor alle andere forumfans!
Zoveel zwart geld is er nou ook weer niet. . Je moet Ăets in deze hobby.
Ik draag hem graag. Is misschien ietwat aan de stale kant maar vind het een heerlijke klok.
Dat zijn jouw woorden .
Eikenhout met inleg? Anyway ziet eruit als vakmanschap
Het is nog echte vakmanschap, mân Bechstein is uit 1914 en dat zijn de mooistenđ!
Het is een contradictie : ik wordt aangetrokken door drukke horloges, maar eens in bezit gaan deze vlug vervelen. Er is nochtans voldoende om naar te kijken.
Aah! iets bijzonders, die lugs, de kroon, het hele plaatje, mooi
Wat is de diameter zonder kroon?
En plexi, vertel eens wat meer over dit horloge of heb je misschien
een link naar een review of tech specs ed.
Dat is lekker, geniet ervan
Dankjewel!
De diameter zonder kroon is 31 mm.
Inderdaad ook plexi. Het horloge is vermoedelijk afkomstig uit de midden jaren 50, ik heb het achterdeksel nog niet open gehad. Zân zusje (die met de crĂšme kleurige plaat) is ietsje ouder en die heb ik wel open kunnen maken, die is voorzien van het uurwerk 10BPAC. Die zal ik vandaag ook dragen. Ik moet even aan het juiste gereedschap komen om ook dit horloge open te kunnen maken. Misschien kan iemand hier dat leveren? Het gaat niet met zoân balletje, ik heb echt zoân kastopener nodig.