Wat dragen we vandaag deel XI

De 6138 Panda uiteraard vandaag, straks even langs mijn horlogemaker voor een nieuw plexi en dan is hij weer helemaal in orde.
(En de 18mm DiModell strap wisselen voor de 19mm variant wanneer die binnen is :wink: )

18 likes

Zo’n vette strap (combo) he!

1 like

Geen kadootje nodig; ben vandaag zeer tevreden!!!

Zeker als morgen alle stoute kinderen in een zak zitten :laughing:!!

20 likes

14 likes

Prachtig

1 like

Zelfde horloge, ander licht andere kleur wijzerplaat. Wisselen hoeft niet :slight_smile:

23 likes

Dat is om de bezel op slot te zetten. Bezel is alleen draaibaar als ik de kroon los schroef. Voordeel daarvan is dat als ik ooit zou duiken ik exact kan zien hoeveel tijd ik nog heb. Kans dat ik mij ergens tegenaan stoot en de bezel daarbij draait is groot, vandaar dat dit wel handig kan zijn.

Daarnaast is dit geen kopie. Zoals je kan zien is hij idd geĆÆnspireerd door de GMT master, maar heeft hij wel uiterlijke kenmerken die totaal anders zijn. Daarnaast heeft dit horloge een bezellock waar Yema een patent op heeft. Dus niet meteen weer zo degenerend doen terwijl je totaal geen verstand van zaken hebt. Maar ach, daar sta je inmiddels bekend om.

2 likes

Deze diver met zijn stevige mesh band en sterke luminova;

12 likes

Uitgeleend aan de universiteit, kan ik een keer ergens anders lanterfanten :sunglasses:

23 likes

Nog steeds zoooo blij!

21 likes

gefeliciteerd Kasper

Moet daar dan geen glas in ipv plexi - oorspronkelijk bedoel ik?? Zoals bij deze broertjes …

7 likes

Mooi !
Heb je deze pas ?
Ik weet dat ze nu voor een behoorlijk bedrag op het net staan.
Was niet zo toen ik een hele tijd geleden 1 had gekocht 250 euro zoiets.
Nou doen ze 6x zoveel…ongelooflijk.

4 likes

Zo ver ik weet gewoon plexi, als ik google naar replacement crystals komen er ook alleen maar plexi glaasjes langs voor de 6138-8020.

2 likes

Al een aantal jaren in de box liggen maar nu pas laten servicen. Hij is van mijn opa geweest dus in principe ā€˜gratis’. Maar de prijzen zijn inderdaad vrij absurd online ja…

1 like

Edox at the office. Wijzerplaat en afwerking is erg mooi voor de prijs!:+1:t2: Verbaas ik me steeds over als ik hem draag. En veel polstijd krijgt hij niet door de Pelagos.

13 likes

26 likes

Verdomd je hebt gelijk - dus heb ik weer precies de (g)lastige 6138 modellen…:face_with_raised_eyebrow:
Zag het hier o.a. als original plastic crystal omschreven:

2 likes

De Enicar Ultrasonic uit 1964.

25 likes

Signature Grand Touring

14 likes