Wat dragen we vandaag deel XI

Understatement of the year! :heart_eyes:

1 like

Wissel met oog op 1e kerstdag.

18 likes

18 likes

SKX007 op Miltat Solid Jubilee

21 likes

He, in dat licht is het net een gewone SARB (afgezien van dat afgrijzelijke bandje dan, he? :wink: )

1 like

Dankjewel. Erg blij weer met deze prachtige gs. Ik heb hiervoor de champagne en de teal kleur wijzerplaat gehad…zelfde model en maat.

1 like

In ieder geval goed bier…

1 like

Vandaag op m’n verjaardag gingen we voor goud!

20 likes

Gefeliciteerd

1 like

Gefeliciteerd!

1 like

Waar zijn die inkepingen aan de zijkant voor?

1 like

Kerstmis in Aachen voor ons en vandaag weer een dagje in onze lievelingsstad Maastricht doorgebracht. Rolex was erbij.:slightly_smiling_face:

Heel fijne Kerstdagen gewenst allemaal!:ok_hand::blush::clinking_glasses::beers::champagne:

31 likes

Ziet er goed uit, geniet er van!

1 like

Cheers! Merry Christmas! :evergreen_tree: :santa: :clinking_glasses: :snowman_with_snow:

25 likes

Nergens voor :wink:

1 like

10 likes

Ik dacht dat die inkepingen waren om de bezelring net als een caseback vast te schroeven om te voorkomen dat het glas er onder lage druk uitspringt. Vergelijkbaar met de ring bij de tuna series.

1 like

Wow,zeer mooie versie

1 like

Nee.

Fucking kerstmiddag in Enschede. Ik heb mie net een klap op m’n bakkes gekregen van een ex vriendin, holy shit alles gloeit als een motherf*cker.

Maar weet je wat het probleem? Ik kan niet boos zijn, alleen maar trots. Want ik heb haar geleerd om zo uit te halen :joy:

Godnondeju man, poeh wat een poeier. Ik denk dat ze boos is .

15 likes

Hmm, mijn ex-en zijn alleen maar lief voor me.
What goes around comes around zeggen ze dan :wink:

Gewoon ijs erop, of een koud biertje :kissing_heart:

4 likes