Wat dragen we vandaag deel XI

Gaaf ding, die kende ik nog niet :+1:t2:

1 like

Net het noorderlicht :sunglasses:

Foto uit IJsland vorig jaar.

9 likes

Dank! Het is zwarte parelmoer wat helaas slecht is weer te geven op een foto en nog steeds geen zon hier :joy:
Had hem al meer geplaatst waar het effect beter was, zal ff zoeken.

Kan de foto niet vinden maar iemand zei: het is net alsof de indices in de wolken lijken te zweven. In het echt natuurlijk mooier :wink:

Het zijn wel die kleuren ongeveer. Nog iets dieper en rijker maar prachtig effect. Ik ben ook zeer tevreden met deze plaat. Hij heeft een mooie tekening.

24 likes

Ik dus ook niet :joy:

Zonder gekheid, er zijn mooie Rolexen maar iedereen en zijn moeder heeft hem.

Ik ben nu nog de enige hier met deze plaat en daar zit ik niet zo mee. Daarbij is parelmoer altijd uniek, geen 2 dezelfde platen. Maar ga nog een review doen hoor, wacht nog even op de stalen band die nageleverd wordt en betere plaatjes met wat zonlicht.

En voor wie in de buurt komt mag hem gerust eens komen bekijken in Almere :wink:

1 like

Even lekker simpel vandaag.

17 likes

Gisteren ook al Chris! Verman je en doe niet zo simpel :wink:

nog een dagje de air-king.

27 likes

Thanks is de Lorus RXF41AX7 …goedkoop dingetje maar blijft leuk :+1::grinning:

2 likes

Vandaag de vintage Yema Flygraf weer eens om de pols. Blijft een bijzonder fraai exemplaar.

22 likes

Helaas wilde ik de NA dragen die binnen zou komen (Sandoz) maar helaas kreeg ik de verkeerde horloges binnen van de verkoper. Een Casio Cordura en een Hamilton pocketwatch. Nou daar ging mijn enthousiasme.

5 likes

Fijne dag verder :sunglasses:

18 likes

Tyd is niet goed maar ff nieuw bandje sjowe

18 likes

Bandje staat 'm goed👍

1 like

Maak toevallig een plaatje op 10 voor 2 en ik meen dat er topic over was voor plaatjes met de wijzers op 10 voor 10 of op 10 voor 2.
Kan hem niet vinden en gewoon omdat het kan plaats ik hem dan hier maar :joy:

en bijna 10 voor 2 :joy:

22 likes

28 likes

Lekker boeiend wat hij kost toch. Ik heb hem gebookmarked in favorieten, Thanks voor het typenummer :+1:t2:

1 like

2254 weer na een aantal dagen de SMPc omgehad te hebben, heerlijk die wave dial!

23 likes

Waarom zou je kiezen om de Sarb te moeten missen? Kiezen om niet te missen! Staat goed en je hebt plezier van deze roze rakker!

1 like

Werkpaard…

12 likes