Wat dragen we vandaag deel XI

Vandaag de vintage Yema Flygraf weer eens om de pols. Blijft een bijzonder fraai exemplaar.

22 likes

Helaas wilde ik de NA dragen die binnen zou komen (Sandoz) maar helaas kreeg ik de verkeerde horloges binnen van de verkoper. Een Casio Cordura en een Hamilton pocketwatch. Nou daar ging mijn enthousiasme.

5 likes


Fijne dag verder :sunglasses:

18 likes


Tyd is niet goed maar ff nieuw bandje sjowe

18 likes

Bandje staat 'm goed👍

1 like

Maak toevallig een plaatje op 10 voor 2 en ik meen dat er topic over was voor plaatjes met de wijzers op 10 voor 10 of op 10 voor 2.
Kan hem niet vinden en gewoon omdat het kan plaats ik hem dan hier maar :joy:


en bijna 10 voor 2 :joy:

22 likes

28 likes

Lekker boeiend wat hij kost toch. Ik heb hem gebookmarked in favorieten, Thanks voor het typenummer :+1:t2:

1 like

2254 weer na een aantal dagen de SMPc omgehad te hebben, heerlijk die wave dial!

23 likes

Waarom zou je kiezen om de Sarb te moeten missen? Kiezen om niet te missen! Staat goed en je hebt plezier van deze roze rakker!

1 like

Werkpaard…

12 likes

Vandaag de Visodate en mijn net binnen gekregen “foute sokken”. :smile:

21 likes

23 likes


Er zijn twee topics, dit is er een van :innocent:

3 likes

Omdat ik er iemand nog veel blijer mee ga maken dan ik ben. Ik ben zelf meer een one-watch-kinda-guy, zolang ik maar kan blijven knutselen met de mods.

Het gaat nog wel even duren hoor. Crystal Times brengt in Q1 mijn fluted bezel en een saffier met datumloep uit, die wil ik er sowieso op zien :princess:t2:

2 likes

Nee…zekers :+1: …Graag gedaan :+1::grinning:

23 likes

Staal op staal op staal :wink:

19 likes

:point_up_2:

Kan ik begrijpen, wel gaaf dat je iemand daar heel blij mee maakt. Die persoon zal dan wel een originele SarbDavinci033 bezitten. :+1::ok_hand:

1 like

20 likes