gvd, ik stik erin.
Mooi zo op staal!
Draagt ook ontzettend comfortabel
Zoo heee 21 likeās alā¦
Heel erg mooi model. Subtiel model.
Ik like het ook maar
Deze voor mij vandaag. Na een halfjaar eindelijk de batterij vervangen.
Is dat wat betreft verbranding of een discussie op HF over bruiningsversnellers voor onder de zonnebank?
Maar ik bedoel dus dat ik maar een goede āsunblockā zou gebruiken
Dat is wat betreft āik wil niet weer een week heen en weer schuiven op die bureaustoel omdat ik niet lekker kan zittenā
Jaā¦ligt vaak ook aan de fotoāsā¦heb al eens gehad dat bij hetzelfde horloge maar dan een mooiere foto dat ik opeens 3x zoveel likes had ā¦ah ja ik lik ook graag terug
Die had ik lang niet meer gezien. Mooi.
Dankjewel! Het is de 7a38-7020, de opvolger van het beroemde 7a28 uurwerk welke naar ik begrijp het eerste analoge quartz uurwerk ter wereld zou zijn. De 7a38 is in de basis hetzelfde uurwerk maar dan met dag en datum aanduiding. Er is ook nog een 7a48 welke een maanfase complicatie toevoegt. Zie voor meer informatie over het ontstaan hier:
Het ontwerp van dit specifieke horloge deed me erg denken aan de Royal Oak, fantastisch design maar voor mij onbetaalbaar. Dat gecombineerd met de mooie kleur wijzerplaat heeft me over de streep gehaald
Dank je, vond ik zelf eigenlijk ook wel. Ik heb vrij veel horloges geloof ik.
En van Nederlandse bodem.
Als een klant tegen je zegt: ādie auto kost tegen de miljoen, misschien leuk voor op de foto, die maak ik ook wel even voor jeā⦠Dan zeg je geen nee
Dank je wel, het is weer leuk om dagelijks met collegaās een opleiding te volgen, pittig, dat wel!