Wat dragen we vandaag deel XI

7 likes

:joy: gvd, ik stik erin.

2 likes

Hard aan het studeren op de AVG

40 likes

Een plaatje in het half duister van de kleine schildpad

.

15 likes

Mooi zo op staal!

1 like

Mijn drie musketiers:

• Seiko SKX009
  • Seiko SNKL41
  • Citizen BN0151

20 likes

Draagt ook ontzettend comfortabel

1 like

Zoo heee 21 like’s al…

Heel erg mooi model. Subtiel model.

Ik like het ook maar

Deze voor mij vandaag. Na een halfjaar eindelijk de batterij vervangen.

10 likes

Is dat wat betreft verbranding of een discussie op HF over bruiningsversnellers voor onder de zonnebank?

Maar ik bedoel dus dat ik maar een goede ā€˜sunblock’ zou gebruiken :sunny::sunglasses:

1 like

Dat is wat betreft ā€œik wil niet weer een week heen en weer schuiven op die bureaustoel omdat ik niet lekker kan zittenā€:joy:

1 like

13 likes

Ja…ligt vaak ook aan de foto’s…heb al eens gehad dat bij hetzelfde horloge maar dan een mooiere foto dat ik opeens 3x zoveel likes had …ah ja ik lik ook graag terug :+1::yum::joy:

2 likes

Die had ik lang niet meer gezien. Mooi.

1 like

8 likes

Dankjewel! Het is de 7a38-7020, de opvolger van het beroemde 7a28 uurwerk welke naar ik begrijp het eerste analoge quartz uurwerk ter wereld zou zijn. De 7a38 is in de basis hetzelfde uurwerk maar dan met dag en datum aanduiding. Er is ook nog een 7a48 welke een maanfase complicatie toevoegt. Zie voor meer informatie over het ontstaan hier:

Het ontwerp van dit specifieke horloge deed me erg denken aan de Royal Oak, fantastisch design maar voor mij onbetaalbaar. Dat gecombineerd met de mooie kleur wijzerplaat heeft me over de streep gehaald :+1:

Dank je, vond ik zelf eigenlijk ook wel. Ik heb vrij veel horloges geloof ik. :sweat_smile:

1 like

Seiko op de piste (gisteren)

20 likes

En van Nederlandse bodem.

Als een klant tegen je zegt: ā€œdie auto kost tegen de miljoen, misschien leuk voor op de foto, die maak ik ook wel even voor jeā€ā€¦ Dan zeg je geen nee :drooling_face: :sunglasses:

31 likes

Dank je wel, het is weer leuk om dagelijks met collega’s een opleiding te volgen, pittig, dat wel!

2 likes