Gaat nergens over zn Seiko 5. Voor die prijs echt een mooie wijzerplaat, prima kast en een waardeloze band
Gekocht als kado voor mn broer op marktplaats voor paar tientjes, maar wil er nu ook wel 1 eigenlijk
Gaat nergens over zn Seiko 5. Voor die prijs echt een mooie wijzerplaat, prima kast en een waardeloze band
Gekocht als kado voor mn broer op marktplaats voor paar tientjes, maar wil er nu ook wel 1 eigenlijk
Heel fraai hoor
Beauty!
Net de combi bracelet binnen gekregen! Gelijk op de Gsquare gegooit. Wat een heerlijk bandje! Super licht en comfortabel.
Die is gaaf welke type is dit?!
Hele dag met deze Sherpa Star Jewels op links, inclusief het tourtje Leiden
Thanks! Ik kan 'm aanraden, toppertje deze
Never underestimate the power of a Seiko five
Tsja, het bloed kruipt waar het niet gaan kan. Wellicht het zoveelste probereersel van een duikert, maar hij is in ieder geval “anders”. En eigenlijk vindt ik de eerste indruk wel leuk. Ik kon deze een uurtje geleden toch niet laten liggen.
Mijn avondwissel en NA, de SSC673 Limited:
Ik vind de 003 geweldig maar deze 001 is ook fantastisch
Thanx! De 001 dragen is elke keer een feestje. De afwerking is zooo ontzettend strak. En die wijzerplaten…man man man. Mocht de 003 ooit eens op mijn pad komen, in onberispelijke toestand, dan wil ik die er ook graag bij. Geweldig ding!!! Broer en zus bij elkaar
Nummertje trekken! Ik aas er ook op😜.
In onberispelijke staat, moeilijk te vinden hoor! Maar anders hoef ik het ook niet te hebben!
Tja, de tijd zal het leren. Zal vast wel ergens eentje opduiken. Magi van Solojapan kan er iig niet meer aankomen. Dan moeten we het voorlopig maar doen met de foto’s van Mafkees.