Wat dragen we vandaag deel XI

Gaat nergens over zn Seiko 5. Voor die prijs echt een mooie wijzerplaat, prima kast en een waardeloze band :joy:
Gekocht als kado voor mn broer op marktplaats voor paar tientjes, maar wil er nu ook wel 1 eigenlijk :thinking:

22 likes

Heel fraai hoor :+1:t2:

1 like

Beauty!

1 like

Op zwarte nato :grin:

11 likes

De Sinnige achtergrond is verzorgd door @johnny, waarvoor dank. Net alsof ik erbij ben, … :sunglasses:

16 likes

Net de combi bracelet binnen gekregen! Gelijk op de Gsquare gegooit. Wat een heerlijk bandje! Super licht en comfortabel.

10 likes

Die is gaaf :heart_eyes::heart_eyes: welke type is dit?!

https://www.creationwatches.com/products/orient-watches-252/orient-automatic-sun-moon-set0p003w0-mens-watch-4083.html

1 like

Hele dag met deze Sherpa Star Jewels op links, inclusief het tourtje Leiden :slightly_smiling_face:

Voelde lekker vertrouwd want met vrijwel zelfde kast als de Eterna Sonic van gisteren, maar dan een ietsje minder knallende wijzerplaat en zonder datum ook rustiger :yum:

11 likes

Thanks! Ik kan 'm aanraden, toppertje deze :wink:

1 like

Never underestimate the power of a Seiko five :wink:

1 like

:beers:weekend! :beers:

42 likes

Tsja, het bloed kruipt waar het niet gaan kan. Wellicht het zoveelste probereersel van een duikert, maar hij is in ieder geval “anders”. En eigenlijk vindt ik de eerste indruk wel leuk. :slight_smile: Ik kon deze een uurtje geleden toch niet laten liggen.

Mijn avondwissel en NA, de SSC673 Limited:

14 likes

Ik vind de 003 geweldig maar deze 001 is ook fantastisch

1 like

0% Alcohol, 100% horloge; blijft ‘n topper die BlackBay!!!
Zometeen een rode wijn in kleur!!

16 likes

Deze nog steeds

15 likes

Thanx! De 001 dragen is elke keer een feestje. De afwerking is zooo ontzettend strak. En die wijzerplaten…man man man. Mocht de 003 ooit eens op mijn pad komen, in onberispelijke toestand, dan wil ik die er ook graag bij. Geweldig ding!!! Broer en zus bij elkaar :blush: :cocktail:

1 like

Nummertje trekken! Ik aas er ook op😜.
In onberispelijke staat, moeilijk te vinden hoor! Maar anders hoef ik het ook niet te hebben!

1 like

Rode wijn in kleur!

16 likes

Tja, de tijd zal het leren. Zal vast wel ergens eentje opduiken. Magi van Solojapan kan er iig niet meer aankomen. Dan moeten we het voorlopig maar doen met de foto’s van Mafkees. :wink:

2 likes