Goed om te weten
Héé, jou had ik helemaal niet op het netvlies! Shame on me . Mocht je ooit eens in een vlaag van verstandsverbijstering verkeren, dan weet je ons te vinden!
…zucht…
Had er ook twee voor nodig om te weten hoe uniek de prijs/kwaliteit is.
Ah heb ik inderdaad ook geprobeerd, kreeg wel een mail dat ze mij een een berichtje doen toekomen indien zij er weer aan zouden kunnen komen. Tot die tijd inderdaad Blijven genieten van de foto’s van Matthijs @Mafkees
En van @Watchagain dus!!
Gaaf hoor, prachtig! Gewoon kunst
Zeker
Ja hè, echt bizar, dit horloge is -voor mij- nog steeds het slot op de deur om een GS aan te schaffen.
Mooi gezegd. Precies het stemmetje in mijn hoofd dat hetzelfde roept.
De 001 hebben ze (van Magi vernomen) trouwens nog wel voor net boven de €600. Maar heb zelf behoorlijk wat horloges met lichte wijzerplaat. Sowieso twee ML’s.
Gister had ie er nog 4. Zal niet lang meer duren denk ik. Maar wie hem nog wil moet toeslaan.
GS automaat
of Spring drive
Niet mijn foto, wel om de pols. Wat een horloge (boutique editie)!
Kleur veranderd van zwart naar bruin, tres chique…
Dan zal het zoiets moeten worden. Ik heb onlangs in de Seiko Boutique de SBGV225 en mijn 001 vergeleken. Echt prachtig. Maarrr…de 001 zit er qua afwerking écht heul heul dichtbij. Dus ja, die sbgv lonkt wel maar brengt ie me dan dat stuk ‘extra’?
Kssst. Ga weg. Leid me niet in bekoring!
Wouw
Hij denkt! Zal ze een GS laten zien!!
Mocht je ergens nog twijfelen, niet doen. Ze overtreffen alle verwachtingen, zelfs degene die zeer hooggespannen zijn…
De quartz toch?
Ik vind de SBGH245G te gek! 40 mm
Zoom maar eens in op de foto, of in de boutique met een loupe.,
Tot zover de beproeving