Ik denk 10-1978 zo te zien aan het nummer op de caseback…
Groetjes vd mijne… 
Is dat die van Ebay vorige week (verkocht als defect)? Leuk ding.
Ik moest 2 minuten wennen aan de 40mm. T’is een te gek horloge. Ben er echt heel blij mee. Mooie is dat nu ik zie dat ik ook 40mm prima kan dragen er opeens veel meer keuze is in horloges.
Ik had hem van de week al gepost. Maar morgen word hij ingeruild voor iets anders leuks. Dus nu nog even genieten zolang het nog kan
Precies mijn gedachte.
Al denk ik dat 100% goud(kleurig) zoiezo niet mijn ding is.
Succes man 

Het is ook niet te vergelijken met echt goud.
Hij is wel in goede staat zeg. Die gepolijste facetrand loopt mega straks langs de kast.
Vandaag kwam er voor deze Ultrasonic ´n aflossing als oudste Enicar, nog wel in een zwaar gehavende kast maar lopend en met perspectief .
Schitterende NA Han! 

Je zal mij haten, maar toch vind ik hem mooier ogen dan je DJ op de pols. 14k goud of niet, het horloge is gewoon erg mooi om de pols.
En je Rolex niet?? Dat is voor mij toch wel het toppunt van oudbolligheid. Ja, hij past bij je (stijltje) maar ik krijg er toch altijd een beetje opa-op-de-golfbaan gevoel bij.
Ieder zijn smaak, ik vind het wel een toffe Omega trouwens en goud is zelden mijn ding…
Dankje voor de info. Handig, kan ik nu zelf ook de productie datum aflezen 
Nope, deze is helemaal nieuw (NOS) en zonder gebreken.
Graag gedaan…vanaf ± 1973 zijn ze verplicht om ‘water resistant’ op de caseback te zetten…dus als er bv waterproof of parawater(citizen) op staat is het horloge van voor 1973 

Ah ok goed om te weten. Deze heeft ook een geschroefde kroon. Voor extra waterdichtheid.