Nope, deze is helemaal nieuw (NOS) en zonder gebreken.
Graag gedaan…vanaf ± 1973 zijn ze verplicht om ‘water resistant’ op de caseback te zetten…dus als er bv waterproof of parawater(citizen) op staat is het horloge van voor 1973
Ah ok goed om te weten. Deze heeft ook een geschroefde kroon. Voor extra waterdichtheid.
…Prachtige NA
Nee Nils, deze wordt opgevolgd door een NA, en had ik al bijna twintig jaar denk ik!
En die nieuwe ziet er voorlopig uit als een verkreukelde opa, en dan doe ik met foto´s posten niemand plezier denk ik
Oh …pardon…verkeerd begrepen
…Ga je die opknappen…als het mogelijk is?
Cool …4R35?
Nope, dit is de open heart variant, dat is de 4r39. Allemaal wel het zelfde basis uurwerkje.
Ah…de 9 was een beetje blurred op de foto
Ik ga in ieder geval kijken of de versleten chrome kast & glaasje vervangen kan worden door een nieuwe, daar heb ik nog een doosje van ergens… De wijzerplaat met goudkleurige cijfers en dito wijzers is eigenlijk niet echt mijn smaak, maar die vervangen gaat mij zeker niet lukken, vrees ik…
Ik ben ieg blij dat die aardig loopt, al die lege Enicars kasten wordt ik soms een beetje zat
Oh…ben benieuwd …wel voor en na foto’s dan he…dat is gaaf
(mocht het gelukt zijn dan natuurlijk)
Ja, de foto was niet al te scherp. Dan heb je allemaal bijzondere vintage horloges maar vanavond gewoon zin om dit moderne lelijke ding te dragen haha!
Heb ik ook af en toe…gewoon weer even voelen hoe een nieuwe draagt