Wat dragen we vandaag deel XI

3 likes

Excuses, hier komt mijn tekortkoming in het ontcijferen van afkortingen naar weer eens boven.
Ik laat mijn nieuwsgierigheid overwinnen.
Dus euh, wat betekent WIS?

2 likes

22 likes

Mogguh :coffee:

23 likes

Haha, ik zit het me ook al af te vragen… :joy:

Bij ons in het bedrijf hanteren we deze afkorting ook maar dan staat het voor het Wandelgangen Informatie Systeem :sunglasses:

Overhuis dagje.

11 likes

Hahahaha.mooie Soort van koffie corner kennis. Maar dan anders.
Ik denk niet dat dat bij deze archimede bedoeld wordt.
Bij mij komt Watch I Seek omhoog. :joy:

2 likes

30 likes

13 likes

Stukkie staal om de pols…

Fijne dag allemaal :+1:

25 likes

It’s a beautiful day!! :grinning::+1:

24 likes

:smiley::+1:

26 likes

Swatch day van gisteren opgevolgd met een pas in 2018 gevonden Timex, nog een jonkie voor mij dus…

15 likes

Fraai exemplaar. Verdient een betere foto :slight_smile:

Watch Idiot Savante volgens mij. Staat voor alwetende horloge liefhebber?

2 likes

Hm. Oldenzaal. Nu weet ik uit ervaring dat je in Twente zeer veel uistekende restaurants tegen komt. Waar je gratis (of goedkoop) en overvloedig kunt parkeren. Waar je niet door hordes dronken Britten ondergekotst wordt.

Waar je nog gewoon ouderwets een huis met een lap grond kunt kopen voor dezelfde prijs als een schoenendoos in voornoemde stad, waar mensen nog overwegend gewoon spreken, met een rollende R en verder geen geaffecteerd gellul, waar je overigens bij dat huis wat je kon kopen gewoon je auto kwijt kunt, en een tweede, zonder vergunningen of abonnementen.

Waar veel, maar dan ook veel minder misdaad is, en waar Uber en Airbnb de locale dienstverleners nog niet kapot hebben gemaakt met een totale race naar de bodem, en waar je met elk gewenst vervoermiddel nog naar de stad kunt zonder dat ze er een Kafkaesk labyrint van hebben gemaakt met opgebroken meuk en barriĆØres du jour.

Waar je auto ook niet kapot gebutst wordt door hordes incompetente Chinezen op huurfietsen, waar je niet constant vliegtuigen over hoort bulderen, en waar ze nog zoiets kennen als noaberskap. Waar je goeddeels van A naar B komt zonder vertraging, en waar je gemiddeld geen 9 maanden van je levensverwachting inlevert in verband met fijnstof.

Waar de straten niet iedere woensdag bedolven worden onder hopen afvalzakken, oude matrassen, kapotte meubels en andere meuk. Waar 's zomers geen rotte pislucht hangt.

Bedoel je dat? Daar zet ik de klok graag tien jaar voor terug hoor. :+1: :clinking_glasses:

40 likes

Seamaster

28 likes

Issie weer…

20 likes

Smile

14 likes

15 likes