Wat dragen we vandaag deel XI

Mooi geschreven Chris en het klopt allemaal ook nog! Gisteren bijvoorbeeld heb ik m’n autootje gewoon aan de straat kunnen zetten, zodat de sneeuw op onze oprit (waar wel drie van die autootjes op kunnen staan) mooi maagdelijk bleef😀:

En dan woon ik ook nog eens in de metropool van dit gebied!

13 likes

18 likes
16 likes

16 likes

Hahahaha… ja, en ik neem aan dat ze je nog niet beboet hebben. :slight_smile: Maar mooi he, die sneeuw op de oprit? Lekker “knirps knirps” als je je huis uit stapt. Da’s het beste geluid wat er is, in mijn oren.

Zo ben ik gisteravond op de parkeerplaats van de locale voetbalvereniging nog even wat handrem-bochtjes wezen draaien in de sneeuw. Altijd leuk, doen we hier al zo lang dat terrein er ligt.

1 like

Ja heerlijk die knisperende sneeuw en bij ons krijg je alleen een boete als je te snel door Usselo rijdt😀.

15 likes

Portugieser . Even weinig geziene gast op het forum. (In mijn ogen ongelooflijk :wink:)

26 likes

SARB033 op nieuw leer van @slls

19 likes

Heb ik nog steeds :sweat_smile: even op een laag pitje, beetje meekijken maar verder niks en bevalt prima…

Lekker rust :ok_hand:t2:

4 likes

13 likes

Zeâûûû het is alweer bijna weêkend.

Dan stâp ik zaterdag in deh otô naar dên Haaaâg, ga ik mêh Flauwêrt effûh een daggie Amsterdam doên en 's avônds gaân we mêh vriendûh lekkâh een sappie doeh in centrum dên Haâg.

Lekkâh gozâh.

25 likes

Prachthorloge natuurlijk maar ongelofelijk? Staat een hele nette in het blauwe gedeelte momenteel voor 12.000. Dat spreekt toch wat minder leden aan om maar eens snel te gaan flipperen vermoed ik :nerd_face:

2 likes

En is prima op zijn plek tussen een EA 117 en een Tolomeo. :+1:

1 like

Ik kan op het hele internet geen facepalm gifje vinden dat recht doet aan dit stukje moedwillige verloedering van de haagse taal.

Desalniettemin heb ik er zin in. :+1:

8 likes

32 likes

zit je nou te poepen?

Huh? Van jou?

Exploring winter.:muscle:

Overigens wel vanuit een warm bedrijf hoor, ik ben een “deskdiver” onder de explorers…:sweat_smile:

29 likes

Als mensen zich niet schamen voor een foto op de plee schaam ik me niet voor het posten van een CCCP (dat rijmt ook nog).

19 likes