Het horloge verbaast me meer dan de locatie
Ik ook mijn Haâgse broeder. En dan gaân we effûh lekkâh langs @AmsterdamVintageWatches om een mooiûh Day-Date te passên.
Ik hoôp alleen da’ ik geen Heinêkuh aangebodûh krijg. Ik duik nog liever in een glascontâiner. Naâkt.
Hey Ide,
Ik had niet verwacht dat jij met zo´n Wibra trui rond zou lopen.
Leuke laarsjes, Van Haren?
Geen gifje. Wel deze:
Past naadloos (see what I did there?) in het dagje uit van de pretty boys @HanDavinci en @flowert.
Thanks.
Blijkbaar ben ik dit nog niet voldoende om de afkorting te kennen.
En @wilfox blijkbaar ook niet.
Gezondheid.
Watch idiot savant
Doen we meteen een lesje Haagse demografie. Les 1 heet: ‘Zand of Veen’, waarin we uitgebreid ingaan op het wanneer en in welke mate dat verband houdt met de hoeveelheid accents cinconflexe die je in één zin kunt gebruiken.
Hey…je bent er nog steeds. Na vier keer een permaban.
Ik denk dat als jij hier naar de bewoonde wereld en Den Haag komt het ongeveer net zo zal gaan als in die scene van Shawshank redemption waar die oale kerl eindelijk na zoveel jaar wordt vrijgelaten.
Het eerste beeld dat bij mij opkomt is ‘Flodder in Amerika’.
Bijna goed. Het wordt zoiets:
Pas je wel een beetje op hem? Die jongen raakt al in de war van een wandelingetje Korenmarkt - Arnhem CS, laat staan in zo’n grote stad met allerlei moderne dingen en zo veel en zulke vreemde mensen om zich heen.
Groetjes.
Zegt de volwassen man die op de zolder van zijn ouders leeft…
Heujjjj, de echte Candide is weer terug. Ik voorspel veel pedantie bij jou en dat het slechtste in mij naar boven wordt gehaald
Hier ehh… kan ik me wel in vinden.
Valt dit dan onder de bloemetjes buiten zetten?