Wat dragen we vandaag deel XII

Zonnig staal vandaag

16 likes

De Speedy staat jou in ieder geval heel goed! Dus ik hoop voor je dat de flipperitus is genezen, ben alleen bang dat bij menig HF lid het chronisch is. Zolang je daar je levensstijl op aanpast, valt er mee te leven :wink:

R&D, fysisch en nat chemisch. Maar een witte labjas staat mij niet zo goed als ik zou willen, dus fuck chemisch. :sunglasses:

Morgen toch maar weer op jubilee…

18 likes

Een mooi afgewerkt horloge (Inc. Domed Sapphire), maar de merknaam doet toch wat afbreuk aan het geheel.

11 likes

Nog steeds de Black Bay Blue:

21 likes

22 likes

26 likes

Mooie band ook :wink:

1 like

12 likes

Ik dacht het Seiko labo

1 like

A propos nat:

De Alpinist maar weer eens op de Dirty Sanchez geklatst. :+1: Blijft een topding, al zijn de wijzers onder macro wat ruw rond de randjes.

21 likes

Damasko op staal vandaag

Opvallend hoe veel er de laatste tijd in het blauwe deel hebben gestaan.

21 likes

De lekker foute Chronomat op Rouleauxband vandaag :sunglasses:

9 likes
11 likes

Iedereen, maar dan ook echt iedereen prakt die dingen op vintage look leer met twee van die zijstiksels, maar het is een verkapt dresshorloge he? Ook de keus om daar nubuck van te maken… sja.

Probeer het eens met een chocoladebruine echte croco, misschien dat je van inzicht verandert. Of anders misschien de Nomos Cordovan in donkerbruin met roodbruin stiksel. Ik denk dat dat smullen zou zijn. :+1:

Aan de dial zal het niet liggen, die is prachtig.

1 like

Onder het typen toch genieten!!

13 likes

Behalve ik…ik snap die bandje nooit.
Hou van lederen bandjes maar het type ā€œmet twee van die zijstikselsā€ gaat niet gebeuren.

1 like

4 likes

Bandenwissel

15 likes