Wat dragen we vandaag deel XII

46 mm. polshorloge. Best wel groot :face_with_hand_over_mouth:

11 likes

Dat lijkt me niks voor jou?! Of praat je niet zo veel als je typt? :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Sssst :shushing_face:

1 like

Mijn NA via HF.

Heeell blij mee. @Grollebol

13 likes

Ah wat lief.
Jij en @Watch2Morrow delen een horloge?

Hoe doen jullie de wissel? Om de dag of om de week?

Altijd iets met die Sijko’s :wink:

17 likes

Groeten
Rutger

15 likes

In het concertgebouw voor de MatthÀus Passion o.l.v Philippe Herreweghe.

34 likes

Enjoy!

1 like

Scout Sniper vandaag.

14 likes

Serieus
 Ik dacht dat ik een beetje moest huilen toen ik thuis kwam vanavond. Van blijdschap, het moet gezegd. Even een achtergrondmuziekje er bij:

De echt, echt oplettende burger heeft wellicht gezien dat ik dit NA topic ooit opende:

Ik ben liever m’n verstand dan m’n Seiko kwijt,
Ik heb liever een leipe dan een mooie meid,
Hij’s kwijt, G.

Dat was mijn laatste half jaar. Exact 10 dagen na de NA ging het 5606 uurwerk naar de kleaute. Hij ging kwijt, hij ging kwijt bebeh.

Sinds die tijd heeft ie bij Jan Ubels gelegen. Dat duurde. En duurde, eh. Ik was liever m’n verstand dan m’n Seiko kwijt. Hij was kwijt, bebeh, hij was kwijt.

Maar nu is ie er weer! Whoop whoop! Met metalen datum/dag tandwiel, door ome Jan in mekaar gedraaid. De actie aan de kroon is voortreffelijk, bebeh. Ook de dag / datum verzetten gaat weer als een tierelier en voelt robuuster dan ooit.

Whoop whoop, dus:





Ik ben liever m’n verstand dan m’n Seiko kwijt. :slight_smile:

32 likes

Mooi he? In het echt?

:+1:

1 like

Reading this gave me a sharp headache. Maar toch van harte met het teruggekregen hebben van je Seiko in werkende staat. :slight_smile: :+1:

2 likes

breedbling 817.

Alhoewel :see_no_evil:

:beers:

26 likes
4 likes


#WZAWZDB

18 likes

Avondwissel


31 likes

Beetje laat op de dag, maar toch nog maar even een plaatje van de Laco Squad Tundra! :facepunch:t2:
Fijne avond!

21 likes

Gewoon, beetje zoals wij de Explorer delen. Ruilen op de oneven dagen :ok_hand:

2 likes