Interessant detail - was mij niet eerder opgevallen!
Maar online merk ik dat vrijwel alle Big Crowns de 1 bovenaan hebben, terwijl de vintage en anderen de 31 daar vertonen. Ik kan zelf alleen maar teruggrijpen op vintage pointerdate modellen en die zijn 100% op 31 ingericht. Net als die van @BasV die toch ook een Big Crown lijkt?!
Weer wat geleerd hier, zal ook eens een plaatje van mijn vroegere Invicta checken op dit puntje
Daar is wel inspiratie uit te putten iddā¦
Ik moet oppassen dat ik niet ook met het bandenwisselvirus besmet raak, weet iemand hoe lang de incubatietijd is?
Dat is een niet te vermijden ellende. Eerst ga je namelijk een goedkoop bandje kopen omdat je ook wel eens een bandje wil verwisselen. Dan ga je iets duurdere kopen die je apart vindt omdat niemand in je omgeving dat kent, bv een kalfsleren struisvogel. Dan ga je impulsaankopen doen. Dan hoor je overal bandjes noemen van forumleden die bandjes maken, vooral van Ko. En voor je het weet ga je een horloge kopen omdat er zoveel bandjes op passen. Ik heb inmiddels een speciale bandjesdoos gekocht bij Kish.
Oké, dan vrees ik dat ik nu al niet meer te redden ben⦠Ach, dan geef ik me er maar aan over.
Zit nog niet in het dure segment te shoppen, maar heb al een aantal nette Hirsch bandjes op de kop getikt voor o.a. diverse vintage klokjes.
Ik las net ergens dat Fosh horloges erg geschikt zijn om al die verschillende bandjes dan weer op uit te proberen! Misschien leuk voor erbij?
Niet voor erbijā¦
Dat is een kwestie van perceptie. Ik vind 60 euro voor een bandje verdomd duur. Maar de banden die ik soms krijg aangeraden kosten drie keer zoveel. Dan zet ik even duizelend de computer uit.
Ik heb wel eens 50 euro voor een leren bandje betaald. Misschien wel iets meer nog. Ik lijk wel gek.
En ja hoor: wie de schoen past trekke hem aan .
Mijn nieuwere big crown pointer date heeft de 1 ook bovenaan, dit is nog een ouder type met de gouden ipv rode rotor
Oei, geweldig Paul!
Nice!