Veel sterkte gewenst.
Nope. Was Hotel Breukelen. De Japanse tempelingang moet er aan geloven, wordt nu gesloopt⦠Een āicoonā minder 

heel mooi plaatje deze Orient, NA?
Zag ergens deze met metaalkeurige dial te koop, inspirerend
ā¦toch maar weer eens om voordat die straks teveel waard wordt om nog te dragen 
Ik ken hem. Een saffieren DJ met klapsluiting 
En dat is niet de Onyx dial voor mij.
Dat vind ik een afknapper. Toegegeven, nog niet gezien in het echt, maar ik kan daar niet bij met mijn hoofdā¦
Oh echt? Ik zie dat juist anders. Een band kopen van bijna 200 voor op je Rolex en dan krijg je zoān stom Chinees gespje. Dat vind ik echt nep.
Dan vind ik dit cooler:

Dat volg ik, maar om dan je je bracelet als donor te gebruiken⦠Nope!
Als donor⦠even zwiep-zwiep schroef-schroef dat ding over joh, niet van dat benauwde.
Dat is niet mijn punt. Het is een halve maatregel, een work around, niet volledig.
Gewoon niet doen, @BadgeandBezel 
Never nooit niet.
2 linkerhanden van mijā¦
Dat is vragen om moeilijkheden.
Dank. Heb ik al een tijdje. Vind dit een erg fraai kantoorhorloge (het een dresser noemen gaat te ver geloof ik
) voor zijn geld.
Interessant detail - was mij niet eerder opgevallen!
Maar online merk ik dat vrijwel alle Big Crowns de 1 bovenaan hebben, terwijl de vintage en anderen de 31 daar vertonen. Ik kan zelf alleen maar teruggrijpen op vintage pointerdate modellen en die zijn 100% op 31 ingericht. Net als die van @BasV die toch ook een Big Crown lijkt?!
Weer wat geleerd hier, zal ook eens een plaatje van mijn vroegere Invicta checken op dit puntje 
Daar is wel inspiratie uit te putten iddā¦
Ik moet oppassen dat ik niet ook met het bandenwisselvirus besmet raak, weet iemand hoe lang de incubatietijd is?