Nee die heb ik helaas niet kunnen vinden in het Bossche
Ah. Brabant. Iets met varkens dus. Maar waar dienen die bakjes op de grond dan voor?
Niet eens export product nummer 1 van Brabant, drugs?
Daar is de pa van Henk veel te braaf voor. Daās een lief joch dat met een heuse Bialetti koffie maakt voor zijn vriendinnetje.
Dank
En inderdaad, genoeg reden om deze eens een keer vaker uit de box te pakken.
Nee nu haal je het door de war met deze foto
en ja ik heb hetzelfde pigment als het biggetje ja
Dan blijven je voetjes droog en de natuur enigzins intact
Prima combi zo!
Aangezien ik me heb laten influeren door @HanDavinci is het deze vandaag, ben er behoorlijk mee in mān nopjes.
De foto is wat pover, maar behoeft weinig uitleg. Als ik volgende week weer aan het werk ga, gaat de nieuwe (lees: serieuze) band erom. Nu nog even de blits met deze maken
Heb (niet) toevallig de Easylink zojuist ietsje verschoven in de sluiting⦠(dus niet āin-/opengeklaptā maar m.b.v. gereedschap push-pin ingedrukt en verschoven).
Klopt, ik heb ze beiden. Die parelmoer beviel wel en ik vind die zwarte ook wel mooi en zat er over te twijfelen om hem nieuw te kopen. Maar @Spectre had deze niet al te lang geleden als NA en er een mooi topic over gemaakt.
Ik heb toen in het Sinn topic gezegd een pb te sturen als die er uit ging Dus ik kreeg een pb en toen toch maar gedaan en niet nieuw gekocht.
Ik heb na de overname van die Action Diver van jou niet stil gezeten
Yes, dat dacht ik ook!
Maar volgens mij kun je er echt een hoop bandjes tegenaan gooien.
Ben bezig met een review met heel veel fotoās. Duurt alleen nog wel even voor alle tekst klaar is