Wat dragen we vandaag deel XII

13 likes

Dat ziet er uit alsof dat helemaal niet fijn om de pols gaat hangen of vergis ik me daarin? Wel bijzonder en goed passend bij het horloge vind ik… :ok_hand:

Blijft lastig hè, zo’n smartphone? :stuck_out_tongue_winking_eye: :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Of een gele racewagen :stuck_out_tongue_winking_eye:

20 likes

Plaatje :ok_hand:

14 likes

Nog een plaatje.

:v:️

38 likes

De eerste dag liep ie erg voor, maar na een flinke swing: perfekt!!!
Een paar dagen de ErrediBi om de pols controleren en… Genieten!!!

11 likes

23 likes

16 likes

Deze foto is 4128x2006, dat is zeker geen 16x9. :sweat_smile:

Een beest van een panda

1 like

Geen punt. :+1:

1 like

Hoppa😉

19 likes

10 likes

…zoals de koekoek thuis brult, brult 'ie nergens! :sunglasses:

Ps Ik vind de band, met deze endlinks etc. geen succes. Smaak. :wink:

No problem. Het is overigens geen koekoeksklok maar een schaapsklok.

Die bèèèèh zegt.

13 likes

Ha, geweldig! Doet 'ie ook ‘blèeeeh’ (of hoe je dat ook schrijft?!) om het hele/halve uur… of gewoon een belletje? :wink:

Oeps, je hebt het antwoord al gegeven. Leuk!

Hij blaat ieder heel uur. Alleen niet meer als het donker wordt, om te voorkomen dat je er 's nachts wakker door wordt (lichtsensor is dat puntje bovenin).

Het is alleen gek als je mensen aan de telefoon hebt. Ik had ooit een advocaat aan de telefoon toen dat schaap kwam blaten. Toen zei ik “let u niet op dat geluid, dat is een schaap uit een klok. Geen echt overigens”. Ik zeg soms rare dingen.

3 likes

Hahaha, ik zie dat helemaal gebeuren. Deze kan ook wel in het notitieblokje van @Jurk. “Nee dat is geen echt schaap, dat is mijn koekoeksklok zonder koekoek mét schaap. Ja, ik snap het. Terechte verbazing, u zult mij wel een beetje koekoek vinden.” :rofl: :joy:

2 likes