Wat dragen we vandaag deel XII

20 likes

Was altijd mijn grail bij het verzamelen wanneer iets compleet & origineel is, slagroom op de taart die bracelets - (vind ik zelf).
Heb wel een paar leuke Tissot vintage horloges of eerder gehad, maar nooit één die matchet bij die sportband gevonden. En ook daarvoor jaren aan het loeren op een klassieke Tissot chronograaf van een ouder iemand die ik ken - maar ik vrees dat die in de familie blijft…:sweat_smile:

https://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/4X/0/b/c/0bc23962c7969a2c6554b958545f8a80b6e2fa79.jpg

8 likes

Vandaag de Pellikaan op een licht bandje gezet, om te proberen. Maar ik vind het eigenlijk heel mooi staan!

Dat wordt maar eens een kwaliteitsbandje in deze kleur zoeken…

6 likes

Als je de camera van je telefoon even op 4:3 of 16:9 zet krijgen wij meteen je horloge te zien in plaats van alleen bloemen. De forumsoftware kan niet overweg met die extreme breedbeeldfoto’s van tegenwoordig. :wink:

5 likes

13 likes

Dat ziet er uit alsof dat helemaal niet fijn om de pols gaat hangen of vergis ik me daarin? Wel bijzonder en goed passend bij het horloge vind ik… :ok_hand:

Blijft lastig hè, zo’n smartphone? :stuck_out_tongue_winking_eye: :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Of een gele racewagen :stuck_out_tongue_winking_eye:

20 likes

Plaatje :ok_hand:

14 likes

Nog een plaatje.

:v:

38 likes

De eerste dag liep ie erg voor, maar na een flinke swing: perfekt!!!
Een paar dagen de ErrediBi om de pols controleren en… Genieten!!!

11 likes

23 likes

16 likes

Deze foto is 4128x2006, dat is zeker geen 16x9. :sweat_smile:

Een beest van een panda

1 like

Geen punt. :+1:

1 like

Hoppa😉

19 likes

10 likes

…zoals de koekoek thuis brult, brult 'ie nergens! :sunglasses: