Wat dragen we vandaag deel XII

Ja…rust…maar voor het zover is…toch nog maar een keer gehoor geven aan verlangen naar een DJ :sunglasses:

3 likes

Weer eens terug op staal gezet.

23 likes

Nog steeds deze… loopt opnieuw verrassend nauwkeurig

12 likes

Het plezier van vintage verzamelen :heart_eyes:

21 likes

19 likes

Dank je wel, toen ik hem afgelopen dinsdag in de etalage zag liggen kon ik hem niet weerstaan😀.

1 like

edit, bijna vergeten, nog eentje dans la poche aussi :wink:
I :heart_eyes: die geblauwde wijzers.

14 likes

:kissing_heart:

11 likes

Vind dit spul wel lekker ruiken! :v:t2: :smile:

1 like

Sinds gister overgenomen van een HF-lid.

14 likes

12 likes

Fijn weekend allemaal!

9 likes

22 likes

Spiraalveer van een Tissot cal 19.4 uit 1939 aan het richten met de Dan Henry 1939 om de pols. :sweat_smile:

10 likes

Middagwissel

11 likes

12 likes

20 likes

Was altijd mijn grail bij het verzamelen wanneer iets compleet & origineel is, slagroom op de taart die bracelets - (vind ik zelf).
Heb wel een paar leuke Tissot vintage horloges of eerder gehad, maar nooit één die matchet bij die sportband gevonden. En ook daarvoor jaren aan het loeren op een klassieke Tissot chronograaf van een ouder iemand die ik ken - maar ik vrees dat die in de familie blijft…:sweat_smile:

https://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/4X/0/b/c/0bc23962c7969a2c6554b958545f8a80b6e2fa79.jpg

8 likes

Vandaag de Pellikaan op een licht bandje gezet, om te proberen. Maar ik vind het eigenlijk heel mooi staan!

Dat wordt maar eens een kwaliteitsbandje in deze kleur zoeken…

6 likes

Als je de camera van je telefoon even op 4:3 of 16:9 zet krijgen wij meteen je horloge te zien in plaats van alleen bloemen. De forumsoftware kan niet overweg met die extreme breedbeeldfoto’s van tegenwoordig. :wink:

5 likes