Wat dragen we vandaag deel XII

Vrouw en kinderen de deur uit. Lekker de hele dag met mn horloges klooien. Dus maar n ander bandje op deze Edox Bluebird met Nederlandse dag-datum gezet:

20 likes

22 likes

Ik heb er vier jaar naartoe gespaard door steeds te flipperen en beetje te upgraden. Kon hem dus uiteindelijk kopen door mijn collectie grotendeels weg te doen. Nog geen dag spijt van.

4 likes

Met de ā€œbeaterā€ de vloer aan het oliĆ«n. Dit is er ook een prima horloge voor :smiley::+1:t2:

19 likes

11 likes

Ha echt een gave combi!! Niet deze zo te zien, maar wel een originele bracelet vermoed ik?? :ok_hand: SAM_2545
https://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/4X/1/2/d/12dc3fe4f00576aaefb9e9bc0d515a11dbe56a68.jpg

11 likes

18 likes

Mooi werk!! Als je vloer te kort komt hoor ik het graag :sunglasses:

1 like

22 likes

17 likes

Zit je in de houten vloeren?

1 like

Casio’tje vandaag

12 likes

Nee, paar jaar geleden eiken vloer gelegd, en witte olie gebruikt - wat een gedoe!!! Ik kan nog altijd het geschikte horloge voor een vervolg poetsbeurt niet vinden :sweat_smile::thinking:

1 like

Ja toch wel die! Alleen staat op de clasp op die van de ladies versie iets anders gegraveerd.
Zijn de originele banden.

1 like

Bij uitzondering ook eens een quartz aan de linker pols - wel een oude natuurlijk…

13 likes

Sorry het was op de mens bracelet dat er iets anders staat; 007

7 likes

23 likes

Ik hoefde gelukkig niet te schuren, schuren, schuren, oliƫn en weer oliƫn. Dit was gewoon onderhoud. Schuren etc laat ik aan de professional over :wink:
Wat was er met die witte olie dan? :smile:

1 like

28 likes

Alpina Seastrong 300 diver chrono

13 likes