Wat dragen we vandaag deel XII

Haha oke!

Nee.

1 like

Toppertje! :kissing_heart:

12 likes

Ja blauw gelakt, hier beter te zien:

19 likes

Had je ook bijpassende sokken? :slight_smile:

2 likes

Maak je geen zorgen, mijn assortiment ā€˜thematischeā€™ banden is hiermee wel zoā€™n beetje aan zijn eind.

Oh, please donā€™t go there :man_facepalming:

1 like

Uiteraard. Alhoewel ik de laatste tijd into Stance sokken ben.

:joy:

8 likes

Citizen Cosmotron ā€¦

20 likes

Citizen Crystal 7 cal 1802

8 likes

Huh :flushed:ā€¦hele lege wijzerplaatā€¦kan geen embleem zien?

1 like

Hahaha dat kan kloppen , de wijzerplaat was een total mess, bij een eerdere poging was ik niet tevreden, nu dus een 2de poging met een egale wijzerplaat, dit was de eerste poging ā€”> zie plaatje

10 likes

Met jouw collectie mag dat anders best. :laughing:

:v:ļø

:beers:

1 like

Heb je ook
Een bijpassende nato?

Dit ziet er toch wel een beetje net niet uit.

:v:ļø

:sunglasses:

1 like

Samen aan de pook?

:v:ļø

:beers:

1 like

Ah jaā€¦nu ik deze foto weer zie :+1::grin: ā€¦maar Crystal 7 en cal.1802 rijmt nietā€¦is het een handwinder?

Yup dat is correct, ik dacht dat mij verteld was dat het een Homer is?

1 like

Jipā€¦ Homer 1800 of 0200 uurwerk meestal :+1::grinning:

1 like

Ik heb ook de 556i die jij hebt en de parelmoer, daarbij heb ik ook de fine en h link banden.
Zeer fijne horloges. Ik heb een CW c60 gehad en het fijne is de verstelling van de band. Ik vind alleen de sluiting weer zo groot daarvan, lees lang. Voor mijn net geen 17cm pols kan het maar het is wat groot.

Met de fine link mis je een fijnverstelling en die heb je dan wel weer op de h link. Ik vind de CW leuker dan de Longines hoor. Mocht je hem weg willen doen stuur me dan een PB als ik hem dan nog niet heb :joy:

Maar zou je misschien een topic willen maken met wat meer fotoā€™s? Hoeft niet maar zou wel leuk zijn, er is denk wel veel belangstelling voor dit model hier op HF.

Maar geniet er vooral even lekker van want het is echt een geslaagde duiker :+1:

HMT handwinder plexi 36mm.

Bescheiden, comfortabel en met de wijzers mooi op lengte.

15 likes

Inderdaad, volgens mij had u mij dat een tijdje terug laten wetenā€¦ nog bedankt btw :ok_hand: :smile: