Wat dragen we vandaag deel XII

18 likes

37 likes

nice, alleen dat handje… Ik zou er wat anders mee doen.

Ook leuk horloge!!

Squale tijd vandaag.

12 likes

Lekker spelen in de tuin. Dan is dit toch wel de veiligste keuze.

16 likes

18 likes

have a nice day :+1:

14 likes

De hesalite/plexiglas van m’n vintage Seamaster chrono had al een tijdje een krasje op 12 uur, maar ik had zoiets nog nooit aangepakt. Van de week maar eens een tubetje Polywatch besteld die net binnen was. Flink gepoetst en het resultaat is top! Was best een flinke kras namelijk.
Meteen bandenwissel naar croco:

31 likes

Grote baas aan het uithangen met je s.mikkelbips-naambord?

Ik denk niet dat ik deze vraag hoef te beantwoorden, gezien mijn polssieraad. Wat jij?

1 like

15 likes

Geen idee. Antwoorden staat vrij :slight_smile:
Bovendien, misschien vloeken in de kerk, maar ik ken meer Rolex-dragers onderin of halverwege de ladder als bovenin. Dus het horloge maakt de man, maar het maakt de man nog niet de baas. :slight_smile:

2 likes

10 likes

Nou ben ik toch zeer benieuwd naar wat jouw pols siert.

1 like

Vandaag de nieuwe aanwinst, de Vratislavia Conceptum Avantgarde Moderne.

17 likes

Vandaag heel simpel, een seiko kinetic.

Mijn schoenen zijn duurder :slight_smile:
Rolex valt niet binnen mijn budget op dit moment. Wel zelf aan het sparen, maar met 2 kinderen is dat toch wat lastiger.

Betekent niet dat Rolex niet binnen mijn budget pastte (zzp geweest, toen paste het maandelijks misschien wel), of in de toekomst niet gaat passen (Ik verdien niet slecht). Gewoon nu even niet, andere prioriteiten. Ik voorzie er wel een over niet hele lange termijn, hooguit 5 jaar. Eerst een bepaalde omega scoren :slight_smile:

9 likes

Ik proef hier enigszins frustratie en een vorm van jaloezie… misschien was het verstandiger geweest om niks te zeggen want nu ga je voor de bijl :see_no_evil:

1 like

Neuh, Ik ben niet jaloers. Sterker nog, ik vind het wel een gaaf horloge wat Han heeft en leuk dat hij hem deelt. Ik was vooral benieuwd naar de achtergrond, daar staat eea organisatorisch op.

Enneuh, leuk, duur horloge. Als ik echt wil ligt er morgen een hier in de kast. Alleen geen zin om dat budget in 1 keer zo op te rekken.

1 like

25 likes

Lichte twijfel, niet doen.Gewoon dragen, de GS verdient 't.

1 like

GS nog een dagje. Heerlijk horloge.

32 likes