Wat dragen we vandaag deel XII

Jammer, was erg benieuwd naar die blauwe kleur.

#metoo
Maar misschien bestel ik hem nog wel opnieuw.
Ik had 2x de blauwe besteld en een zwarte. Maar 1 blauwe had ik via de eu site gekocht en via .co.uk scheelt het nog iets dus heb ik de blauwe gekocht in euro’s laten cancelen. Toen dachten ze daar dan wil die vast geen blauwe…

1 like

Basic quartz vandaag

14 likes

Nog aan t werk met dit mooie weer.

12 likes

Weer de ochs hier! :+1:

19 likes

11 likes

Gisteren gebeld dat de extra schakel voor mijn Datejust binnen was. Vandaag langs geweest om de extra schakel te laten plaatsen.

De kast van het horloge zat gecentreerd op mijn pols, echter de sluiting zat niet gecentreerd omdat het bandje op zijn wijdst (zomerstand) zat.

Nu de nieuwe extra schakel aan de zes zijde is toegevoegd en aan de 12 zijde één schakel is verborgen in de sluiting (niet meer op zijn wijdst dus) zit de sluiting ook gecentreerd. Heerlijk hoe het nu zit, zoals het hoort.

Wow wederom grote blij hier.

image

39 likes

30 likes

20 likes

Blijft genieten de Carrera😍

48 likes

15:30, kindjes en moeders even de hort op. Dan maar in de tuin een beetje HF’en onder genot van een biertje.

40 likes

Het staal even in de was

35 likes

17 likes

Alsof ik er maar eentje heb.

24 likes

zaterdag, zonnige dag hier :sunny:

17 likes

40 likes

Prettige zaterdag iedereen!

22 likes

Feestje bouwen vanavond, de barbecue staat klaar, vlees ligt klaar, partytent staat voor als het toch gaat regenen. Laat de gasten maar komen. :sunglasses:

21 likes

Blijft een leuk ding, deze Citizen. Met heel aardige indices. :slightly_smiling_face:

31 likes

Is dat in jouw tuin? Dan woon je lekker zeg. Lijkt me heerlijk om aan het water te wonen

2 likes