Wat dragen we vandaag deel XIII

Wat gaaf, die kleine zwarte lijkt veel op de mijne maar dan andere kleur en wijzers.

1 like

41 likes

Wat een knaller is dit toch. Ik had m een paar dagen weggelegd maar heb voor nu nog grote blij :stuck_out_tongue_winking_eye:

Groeten
Rutger

34 likes

13 likes

Ik heb me wel eens laten vertellen, dat je voor het beste effect binnen moet zijn, maar ik aarzel nog.:sweat_smile:

17 likes

31 likes

De nieuwe aanwinst…
Ik twijfel…

8 likes
12 likes

OMG…DIT WAS ZOOO RAAR VANDAAG…:scream:

Bandje gebroken vanochtend.

5 likes

Wat een waanzinnig mooie Tag heb je daar. Zeker met deze foto’s kun je zien dat hij nog prachtig spotless is.

Beetje jaloers wel​:grin::+1:t3:

2 likes

Te weinig licht. Maar we doen een poging.

31 likes

Thnx, de vorige eigenaren hebben er goed voor gezorgd. :star_struck: Het horloge zit echt vol mooie details die niet overheersen maar soms eraf spatten.

Groeten
Rutger

Ja we zijn nog maar recent een setje @Michel.s :smiley:

Oh dan GEFELICITEERD!!!

1 like

Thx! Even afwachten of het een blijvertje is :joy:

3 likes

24 likes

Ik zocht eigenlijk meer de dames uitvoering van de jouwe, die dacht ik me ook een keer te hebben weggeborgen :thinking:
Intussen wat gegoogled over de geschiedenis en dit vind je misschien wel interessant
https://home.kpn.nl/mc.boon.1/overig/PONTIAC.pdf

1 like

Met dit horloge is de liefde voor mechanische horloges ontstaan. Zeker niet ieders cup of tea, maar ik kan er af en toe enorm van genieten. Zo ook vanavond! :smiley:

15 likes

Gewoon omdat ik naar kan blijven kijken; in ieder licht lijkt de wijzerplaat een andere tint blauw. Nu op mesh :ok_hand:

21 likes

Hij lust 'm niet

15 likes