Wat dragen we vandaag deel XIII

Weer wat bijgeleerd! De prijzen zijn er ook niet naast :flushed:!

2 likes

Haha, nee helaas niet inmiddels. Beetje gekte al lijkt de prijs inmiddels vrij stabiel maar niet laag nee🙁

1 like

Je mocht uit die diensttijd veel zelf houden, maar volgensmij moest die Uzi gewoon weer terug :thinking:.

Wel tof om zoiets te vinden!

2 likes

Mooie sluiting idd!

1 like

Mag hij al weg :stuck_out_tongue_winking_eye:

Vandaag deze Tudor op zwart canvas.

16 likes

Vandaag nautica

9 likes

Ook een heel tof model :+1:

1 like

Even terug in de tijd,deze topper viert exact vandaag zijn 20ste verjaardag en vanaf dag 1 bij mij,hiep,hiep…

37 likes

Heb ook nog een volle baal met die legerrommel mee naar huis moeten nemen. Je was namelijk wel uit dienst, maar theoretisch nog oproepbaar… Na een jaar of 10 heb ik de hele zooi verpatst, wist echtgenote zich nog te herinneren…

1 like

Tropische temperaturen op komst. Ik ben voorbereid.

38 likes

1 like

Er is geen liefde zo onvoorwaardelijk dan de liefde van ouders voor hun kind(eren) en andersom. Het liefste willen we onze ouders (en in sommige gevallen onze kind(eren)) zo lang mogelijk bij ons houden. Het is zo fijn als ze deel blijven uitmaken van ons leven en meedelen in onze vreugdes en er zijn in ons verdriet. The memories remains, niets mis mee om de herinneringen levend te houden en er af toe verdrietig van te zijn en/ of een traantje te laten

Straks lekker weekend vieren :stuck_out_tongue_winking_eye::+1::+1:

4 likes

Vanavond nog even de Speedy :sunglasses:

26 likes

Lang geleden… gekocht ergens in 2017 nieuw als vakantie horloge

14 likes

Aha vandaar. Meen dat mijn Pa uiteindelijk nog op herhaling moest naar Duitsland. Wachtlopen e.d. omdat de RAF daar nog het een en ander uitvrat.

:ok_hand: Lekker hoor :+1::+1:

Eerder vanavond.

14 likes

Fijne avond allemaal

31 likes

Nee, anders moet ik weer een nieuwe bestellen en 5 dagen wachten. :slight_smile:

1 like