Wat dragen we vandaag deel XIII

Mogguh, fijne donderdag😊

35 likes

26 likes

Gefeliciteerd! :smiley: :smiley: :smiley:

Mijn dochters beweren nog om het hardst dat er geen kinderen gaan komen … ik wacht rustig af totdat de dertig in de buurt komt :stuck_out_tongue:

(voor die tijd moest ik ook niks van kinderen weten :wink: )

Hamilton dan toch, ook als is het nu Zwitsers. Bausch en Lomb was toch Canadees? Dat ze Ray Ban in de VS begonnen en later aan een zut Italianen verkochten maakt het wel typisch Amerikaans in die zin dat het eigenlijk buut’nlanders waren die op het idee kwamen. :slight_smile:

Hoe dan ook: Mooie zonnebril. :slight_smile: :+1: Horloge is sowieso tof.

1 like

Ik dacht, laat ik m’n beater eens uit de kast trekken. Zo ziet een beater in de echte zin van het woord er uit:

De achterkant heeft z’n portie zout, nat en bagger wel gehad:

Toch eens een nieuw glaasje op drukken. Ik wilde saffier, maar daar moet ik voor naar Sittard. Aan de zonnige kant: De Hirsch Performance is onverwoestbaar. Belachelijk gewoon.

De indices zijn tof.

De plaat is bijna tropical bij de gratie van de onderliggende zonnecel.

Als ik er over nadenk is het deze Citizen waar het mezelf verdiepen in specificaties is begonnen. Ik kocht dit ding omdat het het meest bom-proof horloge was wat ik voor dat geld menselijkerwijze kon kopen in die tijd.

17 likes

30 likes

welke versie is dit? Erg mooi.

1 like

Kappertje. Fijne dag!

25 likes

Van harte gefeliciteerd en heel veel plezier gewenst met je nieuwe rol. :tada::tada::tada:

4 likes

Voorgenieten voor het concert van Muse vanavond in de Goffert. De Helson mag mee.

15 likes

Goedemorgen alles en iedereen…met het mooiste glas : zoom maar eens in op de markers :face_with_monocle:
de 4 en de 6…

de 5…mooi man

32 likes

Mijn vrouw draagt deze

5 likes

46 likes

11 likes

Mogguh.

22 likes

Veel TGV gekeken? :joy:

1 like

? :thinking:?

Ah, Ik legde de link met de Urban gentry watch channel op YouTube. Die kerel had het ook over zijn lavazza koffie :wink:
Maar puur toeval dus😏

1 like

24 likes

Haha ja, niet gezien :grin::+1:

1 like