Wat dragen we vandaag deel XIII

Same here! Daar begon het voor mij mee vwb de horloge gekte. Veel Skyhawks en Promasters gehad…heerlijke horloges. Alle gemakken, titanium, en slechts zo’n eur 400-600. Wat wil een mens eigenlijk nog meer? :thinking::wink:

Antwoord : een Oris, een Damasko, een Grand Seiko, een…:laughing:

3 likes

Dat is hoe de hobby met je hoofd neukt. Ik vond 450 ball’n voor dit vehikel (in staal, trouwens) tering veel geld voor een horloge toen ik 'm kocht. Inmiddels is het een low-end budget. Pfff. Als je nou denkt “waarom vloekt ie zo” dan is dat vanwege al het andere geld wat ik aan die rotdingen verspijkerd heb.

2 likes

Goedemorgen,

Wordt een mooie dag vandaag, enjoy!

Groet, Vincent

22 likes

Exact! Zal je eerlijk zeggen dat deze gedachte toch regelmatig door m’n hoofd spookt de laatste tijd. Alleen zo jammer dat die Citizens bijna altijd richting 45-46mm gaan en dat trek ik nu echt niet meer. :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Rustig een kopje koffie in de zon na het afwerken van een verhitte zakelijke conversatie😇

20 likes

Bij elke lichtval mooi…:ok_hand:t2:

19 likes

Mijn favoriet (althans de laatste maanden)

9 likes

16 likes

Deze is 44mm, en da’s al vrij aan de maat. Aan de andere kant is de lug to lug vrij kort. Hij draagt bijna compacter dan m’n 40mm Stowa. Wat dat geld betreft: De prijs bepaalt de lol absoluut niet.

1 like

28 likes

26 likes

Gr. Marc

15 likes
13 likes

Prima spul om de dag mee te beginnen :ok_hand::smiley:

16 likes

Merk heeft mooie “eigen” horloges … voor relatief gezien niet enorm veel geld … maar eens een keertje in het echt opzoeken om te kijken of ik het wat vind om er een in de toekomst aan te schaffen :blush:

1 like

Gefeliciteerd :+1::grinning: …Fijne dag!

1 like

Mooie dag allemaal!

33 likes

34 likes

Lekker hoor :+1:

1 like

19 likes