9 likes
Seiko eigen. Oppakken en het begint te lopen. Niks watch winders enzo! 
1 like
Navitimer. Ooit. Als ik rijk ben.
prachtig… wat een mooi horloge zeg.
doen joh en niet wachten totdat je
Zo een geweldig horloge is het!
1 like
Maar voor hoe lang nog
Die blauwe van Han doet me toch wel kwijlen 
1 like
Mij ook…

1 like
Deze vond ik net, onderin de grootste doos op zolder. Een REACTOR.
Batterijtje erin, en het loopt weer. Snap wel waarom ie onderin de doos lag
Ooit een keertje gekregen, en uit mijn geheugen gewist.Waarom staat er nou NO op de wijzerplaat

Te lelijk om te dragen?
16 likes












. Fijn weekend alvast!






