Wat dragen we vandaag deel XIX

Dat begrijp ik! Een beauty van de bovenste plank is het! :heart_eyes::ok_hand:

1 like

9 likes

21 likes

Dank!

Hier nog een foto van het uurwerkje, niet het mooist afgewerkt. Toch erg mooi gemaakt.

20 likes

Erg mooi! Is de band alleen niet een beetje te groot? :grimacing:

Gister de klok cadeau gedaan aan mijn vrouw, zij draagt hem wat losser om d’r pols!

1 like

14 likes

Wow, doe je goed! Vrouwen dragen horloges inderdaad vaak losser dan dat mannen doen, never mind.

18 likes

Een NA uit 1968

@bidle mooie ding. Wel anders dan ik gewend ben.

11 likes

ja, dat denk ik ook zo,
weet je, zo kan ik ook zeggen dat ik iets uniek heb :slightly_smiling_face:
ik bekijk het dan ook op deze manier, je voelt je zo op één of andere manier rijk :smiley:

1 like

Mooi om te zien dat die van jou binnen is.
Ziet er goed uit! :+1:t2:

In het zonnetje :sun_with_face:

13 likes

dat is weer iets apart :+1:
kan je het uur ook goed aflezen van zo’n horloge?:thinking:
ik vindt hem in ieder geval zeer mooi :star_struck:

18 likes

24 likes

Ik wacht met smart op de nieuwe :stuck_out_tongue:

Edit: YESSSS hij is er

1 like

@anon59165879HF Aflezen zuigt bij dit ding als een Nilfisk. Alleen bij heel goed licht (lees: zonlicht) weet je hoe laat het is. Bij het moderne kunstlicht van tegenwoordig, waarbij gaten in het spectrum de norm zijn, is het contrast tussen wijzers en wijzerplaat zo slecht dat het ding in essentie geen andere functie heeft dan de aandacht te trekken van mensen die dol zijn op goudkleur en skeleton ontwerpen.

Het is een $10 handopwindertje uit China met het bekende Chinese standaard uurwerk erin. Ik heb er ooit een paar gekocht om onderhoud en reparaties op te kunnen oefenen. Dat gezegd hebbende: die uurwerkjes lopen verbazend goed.

9 likes

Het Chineesje ingeruild voor een telg uit mijn Seiko 5 familie. Veel beter! :grin:

12 likes

Nog steeds de 65

23 likes