Erg verassend na mijn Omega PO ! Bevalt erg goed en positief verrast eerlijk gezegd…
1 like
Begin toch te denken dat onze smaak HEEL erg overeenkomt. Kan niet wachten tot ie in het blauwe gedeelte staat 
1 like
Probeer ‘m eens op een nato, of op staal.
Ben je die rubber spatlap kwijt.
Ouwe levensgenieterd die je bent. 


#EndOfAnEra
2 likes
24 likes
Wat dragen we vandaag??
Deze batser! Met dikke Strapcode.
Overgenomen van een forumlid en superblij mee.
11 likes
















