Wat dragen we vandaag deel XIX

Erg verassend na mijn Omega PO ! Bevalt erg goed en positief verrast eerlijk gezegd…

1 like

Blauw op deze grijze dag.

10 likes

14 likes

25 likes

12 likes

35 likes

21 likes

15 likes

Begin toch te denken dat onze smaak HEEL erg overeenkomt. Kan niet wachten tot ie in het blauwe gedeelte staat :stuck_out_tongue:

1 like

27 likes

Vandaag deze:

15 likes

31 likes

Probeer ‘m eens op een nato, of op staal.
Ben je die rubber spatlap kwijt.

Graduation day, GP-day :ok_hand:

19 likes

Speciaal voor @daffie

12 likes

Ouwe levensgenieterd die je bent. :wink::laughing::+1:

#EndOfAnEra

2 likes

Met een beetje pech blijft het de hele dag dit weer/zicht…

13 likes

De NA natuurlijk… wil Ik nog wat anders dan Rolex?

Foto net te laat… en bezel is ranzig. SORRY

24 likes

Wat dragen we vandaag??
Deze batser! Met dikke Strapcode.
Overgenomen van een forumlid en superblij mee.

11 likes

Deze knapperd.

30 likes