Wat dragen we vandaag deel XIX

Nice grandpa :sunglasses:

1 like

Even wat aan m’n haar laten doen. :grimacing:

26 likes

Kort en pittig? Lijkt net Facebook hier.

2 likes

Klein wereldje weer :persevere:

21 likes

Mooi man…:+1:

1 like

Tja supertof horloge maar ik vindt 'm wel te groot voor je pols, ook de band is erg lang.

Ja, het is weer kort pittig. Koud met zo’n polar om de pols. :grimacing::grimacing::grimacing:

1 like

Constructieve momenten met de GranTour om de pols geen moment saai.

18 likes

26 likes

Wachten tot de mist weg is op zee :sweat::+1:

26 likes

33 likes

18 likes

Heel veel :hamburger::hamburger::hamburger::fries::fries::fries::beer::beer::beer:

Mijn nieuwe aanwinst (wel een eerdere foto)…

30 likes

Helaas geen Navystar dus, dan maar een oude Edox


Lijkt wel een kantoor dagje :yum:

13 likes

21 likes

Werkze allemaal!

27 likes

Gefeliciteerd! Blijven mooi die aquis -modellen!

(Heb de mijne ook alweer een aantal dagen om de pols)

21 likes

Laatste tijd niet veel omgehad maar blijft toch een mooie

25 likes

20 likes