21 likes

1 like
Helaas, deze komt uit het jaar dat mijn inmiddels overleden ouders getrouwd zijn en inmiddels wordt de gravure / monogram in de achterzijde voorbereid. Deze gaat dus niet weg. 
Wauw mooi
Prachtig aandenken heb je daar en helemaal begrijpelijk
!!!
1 like
Gave foto!
1 like
Thx😃
1 like
En je 1e like hier 

1 like
Funky is misschien wel het juiste woord.
1 like
Middagwissel op een zero fucks given strap. Ooit eens gekocht als contrasterende strap op pastelblauwe dial, die nooit in collectie is gekomen. Toch gewoon eens dragen… 
14 likes
Gefeliciteerd!
1 like







happie eten, voetbal: life is good 








