Nieuwe band gescoord.


omg master
Wat een plaat😍
Zeker
… Thanks! 
welk merk horloge is dit ?
ik zie een canada logo ?
Prachtige Rolex !
Alleen jammer van de diamanten, en van de kleur wijzerplaat, maar verder erg mooi
Meneer Davinci; u roept regelmatig dat iemand even een zonnebankje of een druppeltje Nivea kan gebruiken… Maar datzelfde advies is hier ook wel van toepassing. Of staat de witbalans van je camera even niet lekker?
Edit; zou het bijna vergeten; puike aanwinst 
Pornstar en dat is een compliment 

En taal purist 
Dan had ik gezegd dat taalpurist één woord was, maar deze fout maak ik zelf ook veel omdat mijn werk in het Engels is. 
Alleen de ik-vorm met een T erachter spellen mag wel verbeterd worden. 
Wel baby monsters, maar ondanks de naam zijn die niet kleiner volgens mij.
Is het uitzoeken waard. Er zijn ook zwarte monsters, oogt kleiner.
Wat is jouw polsmaat dan?
Hello i’m Handavinci the plumber, can i flush your … ?








