Wat dragen we vandaag deel XIX

Nieuwe band gescoord.

18 likes

Sta stil hoor…

27 likes

Middag wissel.

22 likes

:eyes::eyes::eyes: omg master

1 like

Wat een plaat😍

1 like

Zeker :ok_hand:t2:… Thanks! :smiley:

GUB Glashütte Spezimatic :grinning:

11 likes

Even een horloge van mijn vrouw wat draagtijd gunnen.

Groeten
Rutger

12 likes

welk merk horloge is dit ?

ik zie een canada logo ?

1 like

Prachtige Rolex !

Alleen jammer van de diamanten, en van de kleur wijzerplaat, maar verder erg mooi

1 like

Meneer Davinci; u roept regelmatig dat iemand even een zonnebankje of een druppeltje Nivea kan gebruiken… Maar datzelfde advies is hier ook wel van toepassing. Of staat de witbalans van je camera even niet lekker?

Edit; zou het bijna vergeten; puike aanwinst :clap:

4 likes

Fixed it!

12 likes

Pornstar en dat is een compliment :grin::grinning:

1 like

Vind*.

Ik niet.

12 likes

15 likes

En taal purist :man_student:

2 likes

Dan had ik gezegd dat taalpurist één woord was, maar deze fout maak ik zelf ook veel omdat mijn werk in het Engels is. :joy:

Alleen de ik-vorm met een T erachter spellen mag wel verbeterd worden. :smirk:

2 likes

Wel baby monsters, maar ondanks de naam zijn die niet kleiner volgens mij.
Is het uitzoeken waard. Er zijn ook zwarte monsters, oogt kleiner.
Wat is jouw polsmaat dan?

Dan is deze beker wel wat voor jou.

3 likes

Hello i’m Handavinci the plumber, can i flush your … ?

2 likes