Wat dragen we vandaag deel XIX

17 likes

Aiii bereid je voor…incoming :roll_eyes: De ik-vorm is in het Engels altijd met een hoofdletter.

2 likes

In cumming in dit geval :smirk:

scherp :ok_hand: of sharp in dit geval…

Het is er één van een beperkte productierun van SAR (Search And Rescue) model van Marathon Watch Company. Canadees bedrijf die horloges in Zwitserland laat maken voor overheden, en particulieren. Hebben het model in 3 formaten en automaat of quartz.

https://www.marathonwatch.com/collections/watch

Vandaag weer de ML.

18 likes

Supermooi. Ooit ga ik zo een kopen.

2 likes

De zoemende Seamaster voor mij vandaag.

14 likes

Welkom thuis… :heart_eyes:

13 likes

Is dit je nieuwe DD?
Natuurlijk een schitterend horloge, maar ik vond de gouden mooier en veel meer stijl hebben.

1 like

Hele mooie combi. :sunglasses:

1 like

We dragen geen Rolex omdat we stijlvol zijn Bennie :joy:. Eerder het gebrek aan.

Klasse kun je beter bij JLC zoeken. :sunglasses:

9 likes

Ik zou nog even wachten met verkoop van de rechter.

2 likes

In ieder geval, veel plezier ermee. :upside_down_face:

1 like

Misschien doe ik dat wel. Verder dan een jodenbod op HF voor de Onyx is het niet gekomen :fist:t2: :sweat_drops:.

Want dan ben ik er maar vanaf…

:full_moon_with_face:

2 likes

mee eens.

1 like

Was geen centen dingetje maar een smaak dingetje.

1 like

Je bent van Tony Soprano naar Pimp C gegaan kerel.

1 like

En meteen een mindere combi :sweat_smile:
Probeersel op nato. Fail :no_entry:

9 likes

Weer mee eens…

1 like