Aiii bereid je voor…incoming
De ik-vorm is in het Engels altijd met een hoofdletter.
In cumming in dit geval 
scherp
of sharp in dit geval…
Het is er één van een beperkte productierun van SAR (Search And Rescue) model van Marathon Watch Company. Canadees bedrijf die horloges in Zwitserland laat maken voor overheden, en particulieren. Hebben het model in 3 formaten en automaat of quartz.
Supermooi. Ooit ga ik zo een kopen.
Is dit je nieuwe DD?
Natuurlijk een schitterend horloge, maar ik vond de gouden mooier en veel meer stijl hebben.
Hele mooie combi. 
We dragen geen Rolex omdat we stijlvol zijn Bennie
. Eerder het gebrek aan.
Klasse kun je beter bij JLC zoeken. 
Ik zou nog even wachten met verkoop van de rechter.
In ieder geval, veel plezier ermee. 
Misschien doe ik dat wel. Verder dan een jodenbod op HF voor de Onyx is het niet gekomen
.
Want dan ben ik er maar vanaf…

mee eens.
Was geen centen dingetje maar een smaak dingetje.
Je bent van Tony Soprano naar Pimp C gegaan kerel.
Weer mee eens…







