Ik heb 16,5 cm platte pols. Monster past prima joh 
Die writshots van dichtbij vertekenen teveel 
Nu wil ik hem wel live zien!
1 like
Afgesproken. 

Doordeweeks hommage-werkpaardje.
De ene DH heeft “het”, de andere niet. Heb de Miyota-duiker van ze (de 1970; op de foto de 1972) teruggestuurd. Was gewoon alleen maar een goedkoop ding. De Orfina-wannabee op de pic overtuigt echt.
12 likes
Snelle foto van de NA, kleiner dan ik gewend ben, ik vind ‘m heel mooi. Alleen ander bandje besteld, deze is was kort voor mijn pols.
Gr. Marc
17 likes
Gewoon doen. Even sparen, maar heb ik absoluut geen spijt van.
1 like
Cool! Glaasjes zijn vrij kwetsbaar, dus draag 'm wel met enige zorg.
1 like
Tonneau blijft toch een mooie kastvorm die we hier te weinig zien…
Mijn Poljot tonneau ligt al klaar voor morgen. 

1 like

















