Wat dragen we vandaag deel XIX

Ik heb 16,5 cm platte pols. Monster past prima joh :sunglasses:
Die writshots van dichtbij vertekenen teveel :smirk:

Nu wil ik hem wel live zien!

1 like

15 likes

25 likes

15 likes

Pfoeh, eindelijk weer eens tijd n fotootje te plaatsen :disappointed_relieved:

32 likes

19 likes

Ik bewaar ‘m voor de Polar :+1:

16 likes

Nog even genieten van deze vanavond. Morgen weer een andere.

14 likes

16 likes

Afgesproken. :smiley::+1:

Nog eentje dan…:pray::hugs:

23 likes

Wat een dijk van een horloge :muscle:

27 likes

Doordeweeks hommage-werkpaardje. :+1: De ene DH heeft “het”, de andere niet. Heb de Miyota-duiker van ze (de 1970; op de foto de 1972) teruggestuurd. Was gewoon alleen maar een goedkoop ding. De Orfina-wannabee op de pic overtuigt echt.

12 likes

11 likes

Snelle foto van de NA, kleiner dan ik gewend ben, ik vind ‘m heel mooi. Alleen ander bandje besteld, deze is was kort voor mijn pols.

Gr. Marc

17 likes

Gewoon doen. Even sparen, maar heb ik absoluut geen spijt van.

1 like

Cool! Glaasjes zijn vrij kwetsbaar, dus draag 'm wel met enige zorg.

1 like

Tonneau blijft toch een mooie kastvorm die we hier te weinig zien…

Mijn Poljot tonneau ligt al klaar voor morgen. :v::sunglasses:

1 like

5 likes